Urtete Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Nå er det mange spente modne mammaer som er på vei til treff, tenker jeg!!!! HELDIGE JENTER som bor i/ved Oslo!!!!!!!!!!!))))))))))))))))))) Skulle ønske jeg kunne være i hovedstaden i kveld jeg også!!! Men, men.... sånn er livet!! Håper alle får en kjempefin og uforglemmelig kveld, jeg gleder meg til å lese referat fra treffet! Jeg skal ta en pils og et glass rødvin i senere i kveld, og ta en skål for modenmammaene som koser seg sammen!! )
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Ja, det er litt lang vei for meg også! ;o) Håper de koser seg i alle fall! Mannen er ute i kveld og jeg har akkurat lagt den minste. Senere kommer ei god venninne innom og vi skal kose oss med rødvin og skravling. Jeg må bare få ryddet litt leker her slik at min barnløse venninne ikke får sjokk! ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg bor jo nært Oslo, men vi er i gang med flytting. Så da følte jeg ikke at jeg kunne overlate 2 barn og flytting til mannen min. Angrer litt nå da, for vi skal jo ikke flytte hele natta. Så jeg kunne jo ha kommet til restauranten kl. 2200 f.eks.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 jeg syns du kan lukke eskene og dra på byen.... det fortjener du midt i pakkingen.... og pappan klarer å passe på to sovende... de ligger jo bare i hver sin eske midt blandt mange andre ekser.. det klarer han å passe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå