Gå til innhold

Dette er jo bare trist :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse sidene blir ødelagt med denne dritt slengingen hele tide.

Er det virkelig ikke mulig å diskutere sex fritt og åpent uten at noen må fortelle hvor forferdelig det er ?

Selv om alle ikke liker allt så trenger man vel ikke å kommentere det hele tiden.

Nei jeg vil slå et slag for de åpne fordomsfrie diskusjonene.

Enig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forumet har sikkert du som mange andre vært med på å spolere.. Dere legger inn tråder som gjør seg bedre på andre sider enn her.. og som støter normale jenter, med sunt bondevett, -og som ønsker å stille uskyldige spørsmål om sex i SVANGERSKAPET!!

Dette forumet blir aldri og vil aldri bli akseptert av flertallet på bim.

Derfor denne skittkastinga.

"fordomsfrie diskusjoner" -er det du kaller gryntingen og siklingen her inne?? Hva gjør du egentlig her inne? Leter etter et innlegg å ronke til??

FY F**

Skrevet

Er faktisk ening i at her er for mykje dritslenging.. Og ej syns at i ett sant forum som kan bli missbrukt på forskjellige måter, så skulle det ikkje vært lov og være anonym... Da hadde det sikkert vorte litt meir seriøst... For dei useriøse og mange av dei som mener dei er seriøse her inne er anonyme.. Syns folk kan stå for det dei mener...

Skrevet

Må nok si meg enig med min termin-25April....

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan ikke leserne være flinkere til å velge hva de vil lese? Hvis man er motstander av "grise-sex" trenger man jo ikke åpne trådene som omhandler anal,wet, trekantsex eller lignende. Jeg opplever å finne mange gode svar på "normal" sex på disse sidene, men synes også det er spennende med mer grisete innlegg. Hvert til sitt bruk og interesse. Internett (og BIM) er som andre media, en trenger ikke lese/se alt, det finnes en av-knapp.

Ønsker alle alt godt i graviditetene sine. Og håper at mange klarer og opprettholde et godt og sunt samliv gjennom denne perioden.

Skrevet

Ser ikke hvae ett innlegg der man søker etter noen å være utro med har noe på denne siden å gjøre ihvertfall.

Og de som tror alle de som skriver innlegg her inne er gravide er alt for naive. Men for all del.

Skrevet

Jeg synes ihvertfall det er fint at noen av til setter foten ned og sier rett ut hva de mener, selv drittkasting kan være på sin plass.

Selv har jeg ingen ting å gjøre her inne lenger. Men husker jeg ble både klokere og kåtere av å lese her inne til å begynne med, men nå er jeg her nesten aldri lenger.

Selv blir jeg mest oppgitt over alle jentene som bare "må ha" jentesex, et ønske som ofte er veldig detaljert begrunnet, sannsynligvis skrevet av menn.

Kåte jenter er det deiligste som fins, ja så absolutt!, men ikke de som søker i alle retninger for å tilfredsstille sine lyster.

Men som jeg skrev innledningsvis, heldigvis er det noen som sier i fra, med et fargerikt språk av og til, takk til dere som er kåte, gravide og glade i mannen deres.

Skrevet

Tja, og vi som er i noenlunde stand til å se saken fra to sider, fordi vi har erfaring blir hengt ut med nick bak anonyme knapper..

Det er plass til å ha oss gravide UTEN de helt store plagene eller hormonsvingningene..

Min mann forguder meg og humoren min, og det er jo han jeg har sex med!! Har ikke utlevert han her inne, som noe annet enn den fremragende støttespilleren han er. Men jeg kan liksom ikke gå inn på Skravlesiden å si jeg BÅDE elsker han og er kåt på ham?? Hm.. Mens jeg derimot kan få tips mot bekkenløsning, halsbrann og hemorider jeg ikke har...

Herrens veier er uransaklige:)

Skrevet

De som ikke vil lese neon tråder kan vel bare hoppe over de...

Og for all del...

her skal diskuteres sex i svskapet...

og da er del vel ALL sex det gjelder??

Ikke bare "normal" sex????

Så de som kanskje plutselig har lyst på "unormal" (merk: hvem f*** definerer hva som er normalt) sex i svskapet ikke kan diskutere det her???

Bort med anonymknappen, og la alle få si meningen sin MED nick!!!

Jeg er for både og diskutere og for å lese andres innlegg..

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er som med ulykker man kjører forbi.. man vil egentlig ikke se.. men gjør det likevel..også angrer man etterpå. Sånn er det med mange av innleggene her også.. Man skjønner at det er et "grise innlegg" også klarer man ikke å la være å lese likevel:) problemet oppstår når man føler at man må svare på det fordi man føler seg støtt eller tråkket på.

Jeg henger meg på at det lureste er å ignorere slike innlegg. Ikke gi dem den oppmerksomheten de søker. Ja.du har lest det.. men du trenger ikke å gi det til kjenne at du har det. Hvis ingen gidder å svare.. kanskje vedkommende ikke gidder å skrive mer etterhvert..??

Skrevet

hihi, jeg synes det er moro når noen provoserer, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...