SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 KOr viktig syns dere det er at du som mamma har ett bra forhold til foreldra hans? Sjøl om dere ikkje er sammen og som vi aldri har vert sammen? Eg tenker at når den tid kommer at ho kanskje kmmer å si at ho vil besøke farmor og farfar, at det ikkje skal vere noe problem, at vi kan reise dit på søndagstur, at ho ikkje bare kan vere med de med pappan, at familien kan fungere uten å vere en familie? Tanker?
lurermegpå.... Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jeg mener det er viktig at barna skal få et så godt forhold til slekta si som mulig. Også fars slekt, uten at det blir anstrengt. Jeg og barna mine er mye sammen med familien til pappa'n, men blir vel litt annerledes da vi var sammen i 10 år. Selv om jeg og ungene ikke har så mye med pappa'n og gjøre, er vi masse sammen med slekta hans. Pappa'n er opptatt med ny dame og har ikke tid til barn i livet sitt......desverre nytter det ikke og snakke han til fornuft. Da blir det enda viktigere at barna er trygg på resten av den slekta! Og slekta setter pris på det!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Sorry mac..... hadde slekta hans oppført seg bra mot meg - hadde vel saken vært annerledes. Men, når det er reneste heksejakten på meg - kan man glemme hele greia. Jreg er sliten av alle fantasifulle historier som slettes ikke har noen som helst slags sannhet i seg. Som man reder sin seng ligger man.....på alle måter.
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 Ja eg tenker det eg og, prøver få mamman hans til å forstå at det er bra ha ett godt forhold den veien, men det er alltid eg som må "mase" om kanskje komme ut der få besøke, eller så tar de ho med alene, er lite intressert i å snakke med meg. I begynnelsen prøvde mamman hans å ekskludere meg fra alt, mens pappan hans prøvde inkludere meg.. no går det litt bedre, tror og håper eg, så satser på at det går seg til! Eg syns det er viktig med familie! At jenta mi skal vere trygg på alle i den, og at alle kan gå i lag, vi kommer jo til å møtes i bursdager og lignende! Men kanskje ho bare er litt trangsynt, tror ikkje ho helt godtar at sønnen hennes ikkje var den perfekte ho trodde, korsen kan han f en unge med ei dame han ikkje er sammen med? tåpe.. heh
olebrum30_05&09&13 Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 jeg har VERDENS BESTE forhold til besteforeldrene til jenta mi... og jeg og "eks" svigermor er bestevenner... så jeg og jenta mi er både titt og ofte på besøk der borte... å de setter stor pris på at vi kommer... har tilogmed overnattet.. hehe... pappen til jenta mi er der jo ikke når jeg er der... eller avogtil innom og tar med seg jenta ut en tur oxo leverer hu litt senere.. så får vi damer sitte og sladre litt oss imellom..hehe... så jeg klager ikke!!!
Snuppa! Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Jeg har et kjempegodt forhold til farmor og farfar til jenta mi. Det setter nok både jeg og de stor pris på
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2006 Kanskje det er håp her og da..
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Har overhodet ingen kontakt med pappaen til frøkna mi,men har et helt supert forhold til ''svigermor'', -føler at jeg kan snakke med deg som en venninde , sa hun til meg her om dagen..og det er jo et godt tegn ihvertfall!!.. Har forsåvidt ålreit kontakt med hele familien på fars-siden, bortsett fra med pappan selv, mnen som sagt farmor er super..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #9 Skrevet 17. november 2006 Jeg hadde et kjempe godt forold til min svigermor, helt til hun tok helomvending her i fjor høst, og laga et H.... til bråk, og siden har jeg ikke hatt kontakt nei, og vil vel heller ikke ha det i fremtiden..., me barna har god kontakt med henne da, gjennom faren sin...
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2006 Det har no gått litt fremover da, så det ordner seg vel her med tid stunder og noen år, hehe..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Det er jo kjempekos, de elsker jenta mi, så prøver se ho så ofte som mulig, og sa jo fra til ho no sist ho henta ho at eg ville bli bedre kjent med de og, så om det var greit vi kunne komme ut, og da sa ho at det kunne vi no berre det passa.. så får no se om det kanskje løser seg Er ikkje veldig negativ lenger iallefall! hehe
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2006 Skulle ikkje stå anonym der, trykte feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå