Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Er 31 uker på vei med en liten søster til min solstråle. Akkurat det er litt rart, særlig hvordan bebien havnet der og hvordan den skal komme ut. Første teori gikk på at jeg hadde spist den (men det er jo ikke lov til å spise bebier mamma!). Andre teori gikk på at den kom inn navlen. Uansett så er hun helt sikker på at pappaene ikke har NOE med det hele å gjøre! Når det gjelder fødsel så hadde hun hørt om at bebier kommer ut "mellom beina" på mammaene. Til stor latter mente hun først at jeg måtte bæsje den ut (det er jo helt umulig mamma!) men så tenkte hun litt til. Det mest logiske er nå at den lille babyen skal komme ut av storetåa. Au au sier jeg da.. Forstå logikken den som kan! Ekstremt søtt at hun er så opptatt av den lille i magen. Hver morgen får magen min en liten sang, og ofte får magen en klem eller to i løpet av dagen.
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Å helledussen så søtt... Er på besøk fra "bli gravid", og får bare mer lyst på barn når jeg leser sånne historier. Får jo helt tårer i øynene ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå