dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 jeg smiler, og det kiler i magen og jeg gleder meg masse.... ha ha ha ha ha ha også skal jeg ikke være med, dustejente - men mangel på empati kan dere ikke anklage meg for i alle fall... :-) jeg håper dere får det toopen, tenkk hvis det bare kommer teit tykke damer som helst vil snakke om "swiffer duster" - hva skal dere gjøre da? hahahahhahahahhaha, det gjør jo ikke det, for det er jo dere som skal på fest, og det blir så bra, og jeg gleder meg! karomamma, du har en jobb å gjøre, men jeg regner med det går bra... du er jo syngedame, og de kan drikke hvem som helst under bordet, og røyke flest sigaretter og synge finest etterpå! kos dere med klumpete neglelagg, uspretten rumpe og alt for små BH'er! dere er jo supre, det er aller viktigst! klem fra :-)
Karomamma Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Hmmmm....dritgrei..... Jeg liker faktisk å snakke om rengjøring og det veit jeg flere som gjør her!!! Og så er jeg litt tykk og selv om jeg ikke er så veldig teit, får du ikke lov til å mobbe noen du ikke kjenner!! Ja ja, det bjuder vi på forresten. Den som ler sist, ler best (eller den som skal gå på fest får det mer moro enn den som sitter hjemme på vestlandet, hahahahahahahaha....) Tusen takk :) PS: heia heia heia!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 :-) jeg mobber aldri, :-)....(også ønsker jeg meg swiffer duster)..... dere kan le både sist og best, for jeg sitter jo her å gleder meg... skal kose meg med oppgaven, og når dere er på beina igjen etter helgens strabaser, da har jeg levert, og vips..... så er vi her igjen.
Superlis Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Slutter meg til dritgrei,kiler litt i magen selv om jeg ikke skal være med,kjenner at det kiler så mye at jeg må ringe en venn og høre om vi ikke kan møtes å prate litt skit over en øl! Ta en for meg på festen og,liker både rød og hvit og brun!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Ingen teite swiffer damer nei - bare flotte og glade partydronninger:-)) Ha en fin kveld du også - kanskje vi ringer og tar en trall for deg også;-))
Karomamma Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Å ja det stemmer - phantomet har selvfølgelig nummeret til dritgrei! He he he... SNAKKES!!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2006 hehe... trall er bra trallala!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Du er dritgrei, du dritgrei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå