moderen Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 som er på jakt etter Border Collie - valp?? Vi har to igjen av et superflott kull på 7 stk. Begge foreldrene er utdannede gjeterhunder, far har også gått lydighet; begge er importerte fra Storbrittannia, og er veldig hyggelige... Valpene er oppvokst på badet vårt(!) - og vi gleder oss til å kunne ta et bad i fred og ro igjen...
dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 har du spurt phantomet? ha ha ha ha haha h a hah ahahahah
moderen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Nei - har holdt av en til henne - regner med hun kommer og henter imorra.............
dritgrei hei hei! Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 hun kommer nok allerede i dag hvis du sier hun kna få mer enn en... ;-)
moderen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2006 Kanskje jeg skal ta dem med en tur på fritjof i kveld... nææææmmmenn hælledussen'a, jeg vil ha en sånn ..... liker den cognac??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2006 #7 Skrevet 17. november 2006 Da blir det liv da! JELSKÆRVAAAAAALLLLPPPPERJÆJ!!!!!!! Hælledussenatte:-)))
Reveenka Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 VI ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi får ta en prat omk det senere; nå har jeg ikke tid - må bare forte meg gjennom alle uleste innlegg, før det går slag i slag og plutselig går toget...c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå