Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Når pynter dere evt. huset rødt?
Gjest Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Henger opp julegardiner på kjøkkenet første desember, kan nesten ikke vente med det! ellers så pynter jeg med lilla lys i adventsstaken. selve julepynten venter jeg med til lille julaften. Termin mai
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Nei, her går vi rett på sak med rød pynt. ) Jeg starter med julegardiner på kjøkkenet første søndag i advent og fortsetter med litt småpynting hele desember. Jeg er vel litt som Gjertrud i The Julekalender ;o)
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Er selv ikke kristen men religiøs, så lilla bruker jeg ikke. Det er bare rødt og gull her :-) Begynner å pynte litt 1. desember, men venter med den store pyntinga til vintersolverv.
blond Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Bruker lilla servietter og lys i adventstiden og rødt i jula. Pynter bare til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå