Gå til innhold

Nå er det ikke mange timer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jeg sitter på toget... Hopper av på lysaker møter to damer som har ny neglelakk "ikke sant, phantomet? Og nytt undertøy:-)). Snille svigerfar kjører oss til døren.... og der sitter alle koselige damer som vi møtt og ikke møtt tidligere:-))

Som jeg gleder meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har magen full av sommerfugler jeg!

Skrevet

Jeg gleder meg også!! Håper bare Snulder og Reveenka løper fra Nationaltheatret til Fridtjof og at Nesoddbåtfollogjengen følger hakk i hæl. Så jeg slipper å sitte der så lenge alene....

Og etterhvert så blir vi flere og flere og flere og flere og flere og...

Skrevet

Ikke ha det:-))). Alle treffer jeg har vært på, har vært kjempekoselige.

Jeg husker mitt første møte med Selma og gummelillan:-)). Det er i hvertfall et møte jeg aldrig har angret på:-)). Tenk så mange hyggelige damer, som jeg har blitt kjent med pga at jeg tog det steget:-)).

Skrevet

Vi skal spurte!!! Fikk akkurat vite at dagbarnet blir hentet kl 14 i dag!! Jippi! Da får jeg tid til å klypene ut av håret, krølle tuppene og slå det ordentlig løs i dag! Jeg og samboer får anledning til å hoppe på en tidlig buss og roe helt ned før jeg tusler ned til Fridjof`s litt etter 18.

Skrevet

Samboern min sitter og titter på meg mens jeg dibber... han ser undrende på meg og sier" Dette hadde jeg ALDRI trodd du skulle gjøre!" For å være helt ærlig så hadde jeg ikke trodd det selv heller! Men magefølelsen min har sagt meg fra ganske tidlig at dette blir bra!

Skrevet

Bra blir det! Kjempestilig at du kommer (skjønner at det har vært litt skummelt...?) Og dere skal vel overnatte på hotell også, høres ut som en veldig bra helt!!! Demrer for meg at det var du som påtok deg dagmammaoppdrag for at naboen skulle slippe b hage.? Jeg er kjempeimponert,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...