Gummelillan Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Fersk kjøtt og suppe på frokost-tv NÅ!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Oooops... Litt seint! Men takk,kjære Gummedibban!!!!
Gummelillan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Tenkte på deg da jeg så det skjønner du ;-) Og så ble jeg veldig sulten. Har vel neppe det på Yayas, men apetitten er det ingen ting i veien m ed her...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Å, det er så godt!!! Jeg så også på programmet idag tidlig og fikk såååå lyst på det......Nå sitter jeg her med en Pepsi boks og kalde wiener fra pølsemakeren.......og jeg som ikke er glad i pølser engang da! Men har jo så lang reise for å komme frem ikveld, og skal innom både her og der og vorspiel og kjøre buss og båt og greier, så her blir det lettvint ja;-))) Men Tom Yum suppen ikveld gleder jeg meg til:-))
ettbarnsmammaen Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Ååååhhh! TomYum suppe, dabb dabb!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå