Gå til innhold

Tatt fra skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant akkurat ut at sambo driver med sms flørt NYTT 01:46 17.11.2006

Hadde sovna med tlf på, ganske heite mld! MÅ si jeg er sjokka, liker det ikke Ha synes dere jeg bør gjøre?? Skal jeg si noe. Har lyst til å chatte med han for å se hvor langt han går! Men vet ikke adressa, noen som vet om de har sånne flørt sider på telenor mobil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia

En løsning kan jo være å ta en generell diskusjon for dere som samboere skal sette grensa for utroskap... Opp gjennom tidene har jeg hørt om ganske mange veldig variable grenser. Finn ut hva du synes er akseptabel oppførsel, og så få igang en samtale om emnet for å finne ut hva din sambo synes er akseptabelt. da kan du finne ut en del uten å havne i tillitsklemma:-)

Jeg har hatt den samtalen med mannen min og vi har den igjen ganske jevnlig, (media gir jo stadig anledninger til å bringe temaet på bane) Vi har kommet frem til at at å gjøre noe selv som du ikke hadde likt å se/vite at partneren gjorde vil være å krysse en grense. Jeg feks vil ikke å se min mann flørte med andre, (ikke i noen form eller fasong) dermed flørter heller ikke jeg med noen andre enn han. Han synes det er greit å selv få en nuss (visstnok noe annet enn et kyss) fra en venninne, men ville ikke likt å se en annen mann "nusse" meg, dermed er hans lepper forbeholdt meg:-)

Undervis i diskusjonene har vi begge måtte justere innstillingene våre litt, men det er greiere å diskutere det på generell basis, fremfor å vente til mistro og såre følelser blir grunnlaget for diskusjonen....

Jeg synes ikke sms-flørt er akseptabelt i et forhold, men det finnes sikkert andre som synes det er helt uproblematisk.

Har forresten heller ikke hørt om de sidene du nevner.

Ønsker deg/dere lykke til, best å få oppklart ting så fort som mulig før tilliten får seg en for stor trøkk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...