Gummelillan Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Du anonyme som mente at rumpene våre ikke kan sprette på en uke. For etter en uke med koselige cafebesøk, dib-treff, shoppingturer etc med gode (nett)venninner spretter da rompa mi som bare det! Sideveis riktignok, men det kan da ikke være sååå farlig....? Boing, boing, boing Yayas here I come ;-)))))))))))))
Karomamma Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Den tenker jeg satt, Anonym!!! Min rompe spretter ingensteder, men jeg skal vel få drassa den med til Yayas.... Hurray hurray it's a holi-holiday!!
♥Snulder Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Min disser den! Går det for det samme eller? All bevegelse er god bevegelse!
Ronja65 Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Rompe og rompe fru Blom.... Min er absolutt den lekkreste.... Den har nemlig mange smilehull:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 He he, min vil fungere som redningsbøye om Nesoddbåten får trøbbel;-))
♥Snulder Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Jeg har ei venninne som plages med en del cellulitter, men har en vidunderlig form for selvironi. Hun mente at det beste for henne var å finne en blind mann som kunne avlese lår og rumpe. Skjønte dere poenget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå