Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 er dette en periode mange er urolige på natt og noe survete ellers også??
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 JAAAAA!!!!!! For mange lærer å gå/reise seg opp i denne perioden. Mangen nye inntrykk som skal fordøyes i løpet av natten.
Gjest Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg om det samme! Godt å se at det er flere som sliter med det samme. Var litt redd vi hadde skjemt bort guffen.. I natt har vi nesten ikke sovet. Han vil baare henge i puppen, og på dagtid har han raserianfall innimellom.. Håper det bare skyldes tennene, eller at han snart får til å krabbe..
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jepp, sutrete og klengete, gjer at mamma blir litt lei hehe
*Lissi* Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Min er iallfall begynt å bli ganske urolig om nettene. Slitsomt!
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 takk for svar. Er ihvertfall godt å høre at det er flere(ikke for at jeg unner dere det)Men da er det vel bare en fase alle går igjennom....Er meget slitsomt ja...våkner oftere og oftere på natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå