Gå til innhold

Bekymret


et ønske om et barn til

Anbefalte innlegg

Skal på ul i dag, er 8+1 på vei men har en intuisjon om at det ikke er noe liv der inne. Bare føler det på meg. Denne gangen har jeg ikke noen av de symptomer som ømme bryst, kvalme. Men føler at jeg skal ha mensen med stikninger i underlivet. Det er ikke blodblandet utflod så det er jo fint men føler meg ikke gravid. Har ei jente på 10 og en gutt på 7 fra før og begge de gangene var jeg superkvalm i starten.

 

Jeg og mannen min har prøvd i 2 år nå på å bli gavid, og endelig så klarte vi det! Håper det ikke er noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ingrid!

 

Si ifra hvordan det går i dag da! Jeg er som deg, lite symptomer. Men jeg har hørt dette er helt normalt, og har også hørt at ett svangerskap kan være veldig ulikt det neste når det gjelder kvalme m.m. Så jeg satser på at alt er helt fint med deg. Lykke til!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja begge mine tidligere svangerskap var veldig forskjellig, men hadde likhetstrekk med å være kvalm.. vel håper alt er greit.

skal skrive i kveld hvordan ul har gått.

 

Takk for tilbakemelding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til idag !

La oss få høre hvordan det går med deg.

HUSK : Alle svangerskap er forskjellige, forrige svangerskap hadde jeg nesten ingen symptomer så tidlig.

Håper alt er i skjønneste orden :-)

Tenker på deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var timen hos gynekologen over med ultralyd. Det er nok ikke noe liv der inne, legen sa det var 99 % sjanse for at det ikke var noe liv, skal tilbake om en uke til ny ul. Håper fortsatt, men må jo se realiteten. Det var ikke noe hjertelyd. Dette er muligens en MA.

 

Er lei meg, vi har jo prøvd så lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du tilbake en gang til, eller hva skjer fremover? Dette var kjempetrist å høre, håper også han tar feil!

 

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... håper legen tok feil og at du får et bedre svar neste gang....

 

jeg har det helt likt som deg. med stikking og følelse av menstrasjonen skal komme, skal til ultrlyd til torsdagen er nervøs og blir enda mer nå...

 

masse trøsteklemmer.... lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg, kjenner ingenting, men har hatt ømme bryst til sist uke. Rart at det bare blir borte. Jeg er 7+1 på vei. Hvordan får du tatt ul nå? Jeg vil også det for å virkelig se at det er noe der som er i live. Vi har prøvd så lenge, like lenge som dere, og jeg trenger bekreftelse på at det virkelig er sant! Har ikke legetime, altså første svangerskapskontroll før 6.12.

Kan du fortelle litt om hvordan du gikk frem for å få ul?

Please!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Superhappy32.

 

Jeg ville tidligst mulig få en bekreftelse gjennom ul at alt var i orden. Jeg sa til min fastlege at jeg er bekymret, og trenger å få svar. Min lege tok meg på alvor og jeg fikk en henvisning til gynekolog med en gang. Du må kanskje mase på legen din og fortelle om din bekymring. Håper du får det til:)

 

Jeg har nå gått igjennom utregninga for når jeg hadde siste mens og vet at jeg hadde siste mens første dag på et senere tidspunkt enn jeg tidligere hadde trodd. Av den grunn så stiller ting seg jo litt annerledes, da er jeg ikke 8 uker på vei, men 5+3 uker på vei.. dette i følge mine beregninger. Mannen min og jeg sluttet vel for 4-5 mnd. siden å telle dager mellom hver eggløsning.. det sliter på både fysisk og psykisk å skal ha et visst kappløp i senga. Så derfor var min siste mens første dag litt usikker, men mannen visste godt når jeg hadde siste mens. Ja hos oss prater vi åpent om alt. :))

 

Vi håper og tror at når jeg var på ul så hadde barnets hjertet ikke begynt å slå enda siden det er så tidlig i svangerskapet. Krysser fingrene vi xxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre forlate juli klubben.. komme meg inn på "bli gravid" siden istedenfor. Min lille spire ville ikke mer:((

 

Vil takke dere alle for oppmuntrende ord, bare det å vite at noen bryr seg gjør godt.

 

Klemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...