Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Jeg hadde sex med en type. Vi brukte kondom og den sprakk og dermed gikk alt inni meg. Jeg er midt i den fruktbare dagene mine og er livredd nå for at jeg blir gravid. Så kommer det jeg lurer på. Jeg komme rmeg ikke på apoteket fordi mitt barn er syk. For jeg tenkte jo på det å ta en angrepille. MEN, går det ann å ta p-piller i stedet for angrepilla???? Har det noe virkning??? Håper på svar. For jeg kan ikke bli gravid nå....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 P piller har desverre ingen virkning på slike tilfeller - om du ikke går på det fast da?
AnTiLoPeSvIn Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 næ. hvis du ikke går på p piller daglig så har det ingen effekt. Burde forte deg til apoteket hvis ikke så sliter du ..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Takk for svar:=) Jeg kom meg heldigvis på apoteket og kjøpte meg angrepille. Det har gått 24 timer siden samleie da jeg tok denne angrepillen nå. Den er vel helt sikker nå med at jeg i hvertfall ikke blir gravid ??? Har aldri tatt angrepilla før.
epleprinsessen Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Den skal være så godt som helt sikker ja.
angel-not Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Du kan nok puste ut da. Vet at de skal fungere om de blir tatt innen 72 timer.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Ja det har jeg også hørt angel-not=) Da går det sikkert bra, lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå