moderen Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Hei! For en gangs skyld er jeg oppe og nyter min morgenkaffe før mine to små knerter har letta på øyelokka... Og da vil jeg benytte anledningen til å ønske alle dere festdamer en usedvanlig hyggelig kveld utenfor cyberspace!!!!!!!!!!!! Kos dere, bli kjent - og ha det for all del så gøy at det blir snarlig gjentakelse!!! Klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Takk for det - neste gang blir du med!!! Ha en fin dag og kveld du også:-)) Kanskje det kommer et innlegg eller to i natt:-)
Karomamma Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Takk og takk! God dag til deg, kaffen, julemarispanen og småttisene!!
Gla-mor Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Hørtes deilig ut. Viktig å nyte livet med en kopp kaffe og litt ro! Her har poden sovnet igjen, så da er det veldig stille her. Skal prøve å få meg litt frokost og en kopp te før han våkner igjen. Ha en fin dag, alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå