Gjest Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Hvordan er kroppene deres? Er dere store eller små? Breie elle smale hofter? Hva er normal vekt å høyde på dere?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Hadde en fin og ukomplisert setefødsel sist. Er ganske tynn, ca 172 høy og ca 58 kg til vanlig, og bruker normalt størrelse 36-38 i klær. Lite hofter på meg, (har noen ganger ønsket meg litt mer former...) men tror jeg blir litt breiere under svangerskap og fødsel - tok ihverfall noen måneder før jeg kom inn i gamle bukser igjen etter forrige fødsel.
Snupidupi Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 E vel ganske normal trur æ da ;D 1,72 m og veid sist ca 65 når æ bei gravid... kan vel pluss på ti-tolv kilo denne gangen da ;D men, men... Har vel verken spesielt breie eller spesielt smale hofta...
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jeg er 160 høy og veide ca 64 kg ved start av første svangerskap. La på meg ca 12 kg. Brukte størrelse 38-40 i klær på den tiden, ikke spesielt brede hofter men ganske fleskete mage. Denne gangen begynte jeg på 68 kg og veier nå ca 77 kg i uke 32. Vi får se åssen fødselen går denne gangen! Ingen problemer fysisk forrige gang ihvertfall.
supermammatil2 Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Jeg er 1,64 høy, og ca 55-56 kg. Hadde godt trent kropp første gang jeg fødte, så det blir spennende å se hvordan det blir nå når jeg er litt mer fiskepudding.
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Jeg har hatt TO "fine" fødsler.. he he.. Det er jo ikke "digg" mens det står på som verst uansett, men jeg føler jeg har grunnlag for å si det er lette fødsler.. Var 19 år med førstemann, veide 62 kg, veltrent og sprek, 173 høy. Var nede igjen etter en uke. Med nr 2- fire år senere la jeg på meg ATSKILLELIG mere, fikk virus på balansenerven og var sykmeldt/ sengeliggende i over halvannen mnd. Det blir man IKKE sprek av. La på meg totalt 20 kg den gangen, som var borte igjen etter 8 ukers slavearbeid i stallen Nå- var jeg 30 når jeg BLE gravid (hadde sixpack i fjor sommer) og lagt på meg 4 kg nå. Uke 29 i dag. Har et vanvittig aktivitetsnivå som gjør at jeg er masse i bevegelse, og formen er superfin! Men; igår tror jeg at jeg merket at hodet har festet seg, for når jeg skulle løpe til toget, så satt det en kokosnøtt mellom bena på meg. Da slo det meg at jeg kanskje skal senke stress nivået mitt litt, så hun ikke blir født 9 uker før tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå