Gå til innhold

Har skiftet nick fra Lkc4 til superlis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg skiftet nick følte meg litt super da det ble gjort. Føk rundt i huset, vasket klær,tørket støv,ryddet ,lagde middag mens bollene ble tatt ut av ovnen og alt mens knøttet ble kost og lekt med innimellom=) Så hver gang jeg nå ser nicket kan jeg tenke at det var en gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med nytt nick! Og om Superlis har fryktelig mye energi, så ta gjerne turen hit og;-)) Nok oppgaver som kan gjøres her - for jeg skal jo på fest idag og har altså ikke tid............hi hi hi................Her skal det jo nappes og shaves og dilles og dalles idag;-))

Skrevet

Oj! Greit at jeg roper på deg i løpet av dagen, eller..? Har vaskehjelp annenhver uke. Dette er uken jeg ikke har den... Buhu! Tror det betyr at noen må gjøre noen grep her i løpet av dagen. Hmmm Kanskje jeg skulle skifte nick til Supergumman...? Nei, jeg roper på deg en gang til jeg så kanskje superkreftene dine rekker helt hit ;-))))

Skrevet

Grattis med nytt nick!!

Jeg får SuperWoman-assosiasjoner når jeg ser nicket ditt. Det er nesten så jeg får litt mer arbeidslyst her jeg sitter, men bare nesten....

Anyways... SuperLis er knall :)

Skrevet

Nå har jeg vært super igjen,er ferdig med huset og kan nyte resten av dagen=) Den nyvaska følelsen varer bare til alle begynner å ramle inn dørene igjen med venner,men så lenge jeg vet det er gjort så dauer en ikke av litt rot! Tror dere får klare huset deres selv damer,av og til har en følelsen av at en aldri kommer i mål...Men leste et sted at det skal en ikke føle heller,for hva da? er en ferdig med livet? Altså stå på jenter,kos dere i hele helga,og nyt livet!!!!!=) Super eller ikke....hehe

Skrevet

Ante meg at det var deg... Grattis!!! Både med nytt nick og med effektiviteten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...