phantomet Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Fant ut at jeg skulle fjonge meg veldig, og t.o.m. ha på litt neglelakk. Fant den ene jeg har...satte meg til for å lakke negler...men den var HELT tørr! Mannen min lo seg nesten skakk, for jeg så visst ut som et spørsmålstegn kombinert med ren vantro... Herved er det sikkert...jeg er en ekte Anti-bling...eller som manne min sa en pling-plong...*ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Ha ha ha ha ha!!!!! Synes jeg ser det for meg du:-)) Jeg skulle også finne neglelakk i går kveld, jeg fant 2 - en bringebærfarget og en dusrosa, jeg endte på den dus rosa:-) Den bringebærfargede er den jeg lakker tærne med på sommeren - så det brukes ikke så ofte her om dagen heller om det er noen trøst;-))
Gummelillan Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Å jeg som skulle benytte dagen til soving og litt husarbeide... Skjønner jo nå at jeg heller må bruke dagen på meg selv ;-) Ikke hver dag det lakkes, shaves etc her heller for tiden. Sambo er nesten sjalu på dere som skal få møte meg ute i annet enn en nedgulpet genser...
Gla-mor Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Ha, ha, ha,,, kjenner meg igjen og synes jeg kan se det for meg. Men sånn er visst. Merkelig dette, rart at neglelakken som jeg kjøpte "i går" plutselig er ti år gammel... tida går så altfor fort.
strikkballen Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Ha, ha - neglelakk, ja. Det brukte jeg nok sist på 90-tallet. Da vi pakket ut flyttelasset fant jeg en litt sånn stilig mørk tulipanfarget som jeg pleide å ha sammen med MØRK leppestift og sorte klær. Nesten litt sånn gotisk, liksom, følte meg ganske kul. Men nå er neglene mine et sorgens kapittel, og egner seg ikke for lakk. Fikk ikke av korken heller, forresten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå