Gå til innhold

Er og var deres babyer utrolig grinet rundt 6mnd alder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gråte gråte og gråte.... Smiiiile og le innimellom!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neei, tror eg ikkje eg kan huske, men no derimot!

Kan hende ho sutre for at ho har tenner på gang!

Skrevet

Ja et virker som ho klør i munnen,men det har ho gjort lenge....

Skrevet

Det gjør de egentlig ganske lenge

Men prøv kjøp bitering til ho, en sånn med vann i som du kan fryse ned, det lindrer veldig.

Kanskje gi ho kavring ho kan gnage på, og så er det etteller anna som heter dentinox som man får kjøpt på apoteket som er bedøvende for gommane!

Skrevet

Ja, gråter og ler om hverandre.

myye sutring om dagene, vet ikke hvorfor hun er slik men går vel over snart....håpe håpe

Skrevet

Ok... Har sånn bitering!! Får ta tiden til hjelp... Takk for svar!!! : )

Skrevet

Teodor blir snart 5 mnd og har hatt en sånn fase nå, ser heldigvis ut til å være over nå :) Men alt var galt, uansett hva vi prøvde.... Trodde han hatet meg en stund :(

Skrevet

Ja! Jeg blir sprø! Forstår ikke hva som går av småen. De siste par ukene har han vært så survete. (Han er to dager yngre enn din jente :-)) Først trodde jeg han slet med magen fordi jeg introduserte en del ny mat, så jeg kuttet ut det og fortsatte kun med grøt. Ser ikke ut som om det har noen effekt, så da vet jeg sannelig ikke. Han er heller ikke like villig til å sove på dagtid som før (masse skriking før han sovner..) og jeg kan ikke se antydning til tenner enda. Kanskje han er frustrert over alt han har lyst til å gjøre men ikke får til? Går baklengs i stedet for forlengs f.eks :-) Eller begynner personligheten å ta form; d.v.s. at han er selskapssyk, utålmodig og rastløs...? Argh - er så lei surving. Håper det bare er en periode som går over.

Skrevet

Han er ganske sutrete på ettermiddagen,sliten etter dagen og har ett par tenner som plager han litt. Ellers er han en ganske så blid og fornøyd liten gutt som elsker å trille tur i vogna si :)

Skrevet

jepp, her er det også en sutrete liten jente...(6.5 mnd)

Skrevet

akkurat samme her,:-( blir sprø snart, denm lyden går meg på nervene .han er 6 mnd....

Skrevet

Jepp...sånn her også...men er strålende fornøyd når jeg bærer han da, eller når han kan krabbe bort til ved-ovnen eller planten som står på gulvet...Han blir straks 7 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...