Reveenka Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Skal bli spennende å se hvordan dere ser ut i morgen! Jeg har jo dannet meg noen bilder av hvordan dere ser ut - og ikke minst hvordan dere snakker(dialekter).
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Takk i like måte.... Skal bli moro!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Dette er jo en ny tråd det Reveenka!!! Hvordan tror du jeg ser ut da? (fniiiiis..........vi blir mer og mer lik skravle vi;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Reveenka bør ha en hvit tipp ytterst på halen Karomamma bør likne på en Golden Retriever Prinsesse nydelig bør ikke bare ha hestehale, men også krone .... Flere assosiasjoner noen?
Reveenka Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Jeg har hørt så mye om hvor lang og blond du er, så jeg skal se etter Annie Lennox eller Marie Fredriksson(tror det er det hun heter, hun svenske som sang sammen med Pär Gessle...?).... Ny tråd - ha, jeg legger da ut nye tråder heeeele tiden, jeg! Tipper jeg ligger omtrent nederst på den derre berømte lista som noen andre ligger på toppen av! Og hvordan ser jeg ut da, tro? Hahahahaha!!! nå tok jeg den der om mer lik skravle!!! c",) (Tok sin tid!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 .....sukk kjære du............For 3 år siden så kunne jeg faktisk ha lignet på både Marie og Annie, for da hadde jeg pinkort bleket hår og var ganske så slank, men nå, nei, skal vi se, en litt sånn lyshåret utgave av Ma Larkin kanskje;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Regner med at du kommer - med hale og sløyfe på ytterst,-))
ettbarnsmammaen Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Meg er det vel ingen som vil ta feil av: PREGNANTA!!!!! Hahaha!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Ha ha ha ha!!!!!!!!! Den var morsom pregnanta! Du er heldig du, kan jo bare skjule eventuell overflødig mage etter svangerskapet bak nicket ditt...............,-))
ettbarnsmammaen Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Ha ha ha!!!! Ja, det har sine fordeler det nicket der! Har av og til lurt på å skifte nick, men identifiserer meg liksom med dette nicket som jeg har hatt i over ett år nå. Jeg er i hvert fall den av oss som har gått lengst gravid! Ha ha ha!!!! ;-))
Gummelillan Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Skal bli spennende! Men ser du etter en gammel LITEN dame når du ser etter meg så tror jeg du må lete lenge... Har vel et nick som er mer resultat av ønsketenkning enn sannhet ;-)) Men du har helt sikkert hale du, har du ikke...?
Karomamma Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 Dette blir morsomt! Ja, jeg ligner på en Golden retriever (hvordan i all verden visste du det, tonetroll) med 70-talls sveis a la Gro Anita Schønn... Og du tonetroll, kommer trallende inn på Fridtjof spillende på den lille seljefløyta di med Pernille og Mr. Nelson på slep...
strikkballen Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 He, he, - jeg er kjempespent! HAdde vært gøy å se hvor mange man klarer å gjette - vi burde kanskje hatt premie eller noe! Men når jeg tenker meg om, klarer jeg ikke helt å se for meg noen av de jeg ikke har møtt (dvs Snulder, Reveenka og Prinsesse nydelig, tror jeg). Ser for meg Snulder som lys og søt, Reveenka som fargerik og litt tøff med rødlig hår, og Prinsesse nydelig som flott og selvsikker... Aner ikke hvorfor.
♥Snulder Skrevet 17. november 2006 #15 Skrevet 17. november 2006 Jepp, strikkballen, jeg er lys! Og søt når jeg vil...hihihi... Skal prøve mitt beste i kveld! Håper du ikke blir alt for skuffet:)
Superlis Skrevet 17. november 2006 #16 Skrevet 17. november 2006 Åååå dette høres spennende ut! Sikker på at dere kommer til å få det knall,regner med at dere kan hjelpe oss som ikke kan komme ,.med referat etter festen..hva med en ny tråd: slik så vi ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå