mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 gjør seg fine til i morgen kveld. Neida, jeg har mer lyst til å flytte esker enn å gå på fest. Og er ikke misunnlig i det hele tatt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Næ nænænænæ......;-) Har faktisk ikke kommet så langt ennå jeg.........imorgen kanskje?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Har ikke kommet så langt jeg heller...Finner ikke pinsetten og har ikke tenkt til å vise fram leggene mine til noen...
moffi Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 .............og jeg synes det er mye, mye morsommere å demontere trampoliner langt inne i ødemarka som man bare kan ta seg frem til til fots med bebbisen på ryggen, enn å kjenne forventning og glede over å treffe folk man er blitt glad i og er nysgjerrig på å få se.. Nei, pføy!!..*misunnelig* Mye bedre med skikkelig iskaldt rødt hus i ødemarka med en utedo som kanskje ruller ned for skrenten mens man sitter inni den. Og mye bedre med litt lunken hermetikk enn den Thailandske maten altså!! *ler av seg selv* Kos dere masse i morgen jenter!!!!
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 He he he he... Faktisk ikke!! Jeg ser på Nanny 911 (!!), stryker og spiser rød Stratos. Nam nam!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Noen ganger trenger man action, andre ganger ro... Kose deg på hytta Moffi! Du kan jo skeie ut med å være oppe til 22.00. tihi!!!!
Reveenka Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Pass på at det ikke kommer sjokoladeflekker på det rene nystrøkne tøyet! c",)
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Å neida du, jeg er da ikke helt nybegynner heller. Må vel nesten si dessverre...
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Hva! Barbere leggene! Da fjerner jeg jo stillongsen! Og det er snart vinter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå