Gå til innhold

Så rart med de små tingene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i livet man er glad i. Værmeldingen for eksempel, på NRK1, vel og merke, gir meg alltid en god følelse. Sambo spurte meg en dag hvorfor jeg er så opptatt av været? Og...vel..Da jeg var liten fikk jeg alltid være oppe sammen med pappa til været var ferdig:):) Det var alltid koselig, og en rolig, lun stemning i kjellerstuen på denne tiden av kvelden. Kanskje satt jeg i armkroken, kanskje lekte jeg frisør og lagde katteørefrisyre på pappsen. Også er været fortsatt like fint:):) Noen andre med hang-ups eller?:);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nitimevignetten! Den topper, tror jeg! Et av mine aller tidligste minner er fra da jeg var rundt fire-fem år, og kom skliende ned på trappegelenderet akkurat da denne kom på radioen, og mamma satt på kjøkkenet og ventet med frokost!

(Jeg må ha vært en grei unge, som sov så lenge om morgenen - mine syns det passer bedre å stå opp ved seks-syv tiden, de...)

Skrevet

Latterkrampe! Krampelatter! Latterkule! Skikkelig hiksting hos liten eller stor! Kall det hva du vil, men da blir jeg glad da :)

Skrevet

Lukten av clementiner og røkelse gir alltid meg en god følelse......da får jeg lyst til å spille julemusikk:-) Aller helst Anita Skorgan sin Julenatt, har hatt den i uendelig mange år og jeg gråter like mye hver gang jeg hører et par av sangene...:-))) Nyyyydelig vakkert:-))

Skrevet

Å ja! Jeg assossierer masse med mye! Lukten av blaut polvott= lange turer med faren min om vinteren... den gode følelsen i kroppen når man kommer inn og får servert varm kakao.

Lukten av tørt gress= høyhenging på sensommeren. Med hele familien i aktivitet. Rart.. men husker kun solskinnsdager!

Skrevet

Det er jo ikke noe rart - da vi var små VAR det sol hele sommeren, og vintrene var kalde med masse snø - og ingen mildværsvintre med regn og sånt dengangen, nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...