SK&Maylen Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Når begynte dere med samvær med pappaen, og kor lenge, og når begynte dere med overnatting osv, vil gjerne vite ka andre har erfaringer med på dette området!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 jenta mi var 10 mnd når det ble slutt mellom oss og hun har sovet der siden.. og hun er nå 19 mnd.. det har gått helt fint.. syns det blir litt feil og ikke la barna sove der før de er 2-3 år.. for om vi hadde vært sammen så hadde jo pappen fått hatt jentungen aleine på nettene viss jeg skulle noe uansett liksom.. blir ikke så stor forskjell mener jeg..og vet jenta mi har det bra hos pappen..hun er så pappadalt at hun får ikke nok.. hehe... så her har vi ikke hatt noen problemer:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 må legge til at han har henne annen hver helg..
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 Oki, for vi har aldri vert sammen, og han slurva ganske masse med å komme og se ho jevnlig, derfor eg har vert litt skeptisk, no er ho ni mnd, og er begynt reagere på at eg ikkje legger ho blant anna.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Hvis dere ikke har bodd sammen så datteren deres har blitt ordentlig kjent m pappaen sin, synes jeg det høres lurt ut å vente m overnatting. Prøv å skriv en samværsavtale m faste dager han kommer til dere f eks? Om han klarer å følge den i noen mnd, så kanksje dere kan begynne m en overnatting i uka eller noe etterhvert? Synes de er for små til annenhver hel helg m to netter borte jeg... De anbefaler ikke det så tidlig på familievernkontoret... Men alt kommer jo an på liksom, veldig individuelt...
SK&Maylen Skrevet 17. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2006 Har snakka med de på familievernkontoret, spurte ka de anbefalte, men ho sa at det var ikkje enkelt å si, han har hatt ho på overnatting, men det var før ho begynte reagere. No så vil ho ikkje sove når ho er der, antakelig for at eg ikkje legger ho. Går ikkje sette opp noen avtale enda, for han jobber så ulikt og går på skole, så man veit aldri når han har fri, vil jo han skal ha så masse som mulig med ho å gjere, er en ide å kanskje be han komme opp her å legge ho så mange kvelder som mulig slik at ho blir vant til det?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Det høres lurt ut ) Om han er masse på besøk, og deltar i alt som har med jenta deres å gjøre, så godtar hun nok at han legger henne etterhvert, og vil være trygg på å være hos han over natta. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #9 Skrevet 19. november 2006 sønnen min var 1,5 år da det ble slutt med faren og meg. da var han tre dager hos meg ,tre hos faren,tre hos meg osv... når han var 2,5 var han annenhver uke hos hver av oss. nå er han 7år og vi har det fortsatt sånn. fikk en sønn for 4 mnd siden med en annen. vi flytter fra hverandre nå. han kommer ikke til å ha gutten på nettene før om flere mnd. ikke bare fordi jeg ikke vil,men han sier han ikke vil det når han er så liten. han kommer til å sove en nat inimellom has faren etterhvert. annenhver helg blir det ikke før han er 1år eller noe. dette er eksen og jeg enige i,han må føle seg klar for å ha han alene å.
SK&Maylen Skrevet 19. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2006 Noe sånn eg har sett for meg og!
pøber´n & je Skrevet 19. november 2006 #11 Skrevet 19. november 2006 Han hadde han en og anna natt fra han var 8 mnd. Da E var 10 mnd, hadde faren has fedrekvote (je hadde han en og anna dag innimellom), og etter det var han hos faren sin anna hver helg. Fra han var 13 mnd bynte vi med tredje hver helg og 2 dager i uka (pga je jobba turnus), men gikk over at te anna hver helg og 1 dag i uka fra han var 16 mnd.
SK&Maylen Skrevet 21. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2006 OKay, vi får se det an, han maser så grådig om familiekontoret, eg klikker, for eg mener vi skal snakke sammen som foreldre først.. Men han snakker om avtale fra ho er rundt ett år, no er ho 9 mnd! Bare glad han vil ha ho eg, jenta trenger pappan sin, men skulle ønske han kunne prøve kommunisere litt bedre, istedenfor at alt skal fikses av alle andre når det ikkje en gang er ett problem! Pluss at han jobber og går på skole til alle døgnets tider, så er litt vanskelig å sette opp en avtale når man aldri hkan ha faste tider!
mamman&andrea Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Her begynte ho veldig tidlig, men det var fordi vi har vært gode venner hele tiden og pappan har stilt opp. Så det har aldri vært noen overgangsfase for ho, dermed har det aldri vært skrik og baluba heller. Gleder seg masse både til å gå til pappa og komme hjem til mamma igjen. Men siden du sier at ho har vært lite med pappan, så må de vertfall bli godt kjent først. Slik at ho blir trygg på pappan og at pappan lærer å kjenne vanene hennes ol... Så går det nok bra
SK&Maylen Skrevet 21. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2006 Det har gått seg til no, var i begynnelsen når ho "bare låg der" at han var veldig uintressert, no er ho 9mnd, og siste mnd har han vert veldig flink! Er ikkje negativ til at de skal vere med kverandre sånn egentlig, men er redd visst ho er skeptisk, noe ho er begynt med i den her alderen! Vi er og gode venner, har vert bestevenner og kjent kverandre i grovt sagt 7 år, men d kan si at det forandra ganske masse da eg plutselig var gravid, og vi fekk en unge, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå