Gå til innhold

Vil han fortsatt drikke hos meg om jeg blir gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja gutten min er over to år, og pupper fortsatt. Men om jeg blir gravid,vil han fortsatt like melken? Er det individuelt, noen liker smaken fortsatt, mens andre ikke vil ha når det smaker anderledes.Merker ingenting når jeg har mensen.Bare lurer jeg.Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er både og, noen vil ha og andre ikke.

Skrevet

I tillegg til evt smaksendringer kan det bli betraktelig mindre melk - noen går da lei, mes andre likevel fortsetter.

Så tiden vil nok vise hvordan det går med gutten din og puppen

Skrevet

Så det virker inn på mengden melk ,akkurat som ved mensen? Ja det er jo hormoner i omløp. Men han har uansett fått lenge om så skulle være.Tusen takk for svar

Skrevet

Jeg er gravid i uke 18, og jeg ammer fortsatt snuppa på 22 mnd. Før jeg skulle ha hatt mensen stusset jeg på at jeg hadde så lite melk - hun ble liksom aldri fornøyd, og selv om hun sugde og sugde og sugde økte ikke mengden tror jeg. En stund hørte jeg hun svelget litt innimellom, men etterhvert forsvant det også. Likevel dier hun villig vekk, særlig på natten (som før), men også når hun skal sove på dagen og av og til ellers om hun finner tid til det ;o) Så selv om melkemengden er dramatisk redusert (tror det bare er snakk om dråper?) får hun jo i seg noe, og antistoffene kommer sikkert godt med. Det gjør kosen og tryggheten også...

Skrevet

Ja jeg har hørt at dess mindre melk, dess mer konsentrert med antistoffer er det i melka.Så det stemmer nok.Ja kosen er kjempeviktig og.Hilsen hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...