temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 og stenen han satt på, var så god og varm at Ole Brumm nesten hadde bestemt seg til å fortsette å være Brumm-midt-ute-i-bekken resten av formiddagen. Men så kom han til å tenke på Sprett. "Sprett," sa Brumm til seg selv. Jeg liker å snakke med Sprett. Han snakker om fornuftige ting.Han bruker ikke lange, vanskelige ord som Ugla gjør. Sprett bruker korte, enkle setninger som 'Hva med litt formiddagsmat?' og 'Vær så god og forsyn deg, Brumm' Sånn snakker Sprett. Jeg tror jeg må gå og besøke Sprett."
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Fin Brumm, og jeg er enig både med ham og Rema 1000 jeg, noen ganger er det enkle ofte det beste:-)))
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 God idé! Jeg hadde også villet gå på besøk til Sprett hvis han var i nærheten. Men nå skal jeg i hvert fall treffe mange andre fornuftige i morra
moffi Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Hørtes ut som samboern min:) "Hva med litt grændis?" "Har du husket hodelykten?" "Skal du også ha?" Enkle snille ord. (men det var jeg som løp ut i butikken da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå