Gå til innhold

Gro Anita Schønn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har glemt å fortelle at jeg klippet meg forrige lørdag og da jeg kom tilbake fra frisøren (en skjønn homsegutt der nede på Sørlandet, ikke mange av dem...), syntes mannen min jeg lignet på Gro Anita Schønn...

 

Hva synes dere - skal jeg ta det som kritikk eller komplement?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på hvordan hun ser ut jeg da. Men i morgen får vi jo se deg så da skal jeg avsi dom....;-)

Skrevet

Det er jo et stykke fra det bildet jeg hadde av Claudia Scott(som nå er erstattet av Stælken og ... var det Bettan? Ammetåka har lagt seg tungt...;-))!

 

Du får ta det som en kompliment, syns jeg! c",)

Det blir man i så mye bedre humør av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...