temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 1. Snasent undertøy? 2. Lekre støvler? 3. Nye bluser 4. Makeup? 5. Nyfrisert hår? på Dibbefesten??? 1: Har en mistanke om at latteren kommer til å henge så løst at vi tisser på oss hele hurven... 2: Bare snubler i de høye hælene uansett 3: De som kommer seg ugulpet (nytt uttrykk) ut av huset kommer seg garantert ikke i tillegg gjennom kvelden uten mat- eller rødvinsflekker 4: Når vi ler så vi griner renner jo bare sparkelet av... 5: Det regner garantert
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2006 SPOINK, SPOINK!!! Sprettrumpa derimot... den kan komme til nytte når vi skal sprette hjem...
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Så det vi trenger er altså; Bleier? Fotformsko? Siklesmekk? Lommetørkler til å tørke rennende sminke? Paraply? Hehehe... passer meg utmerket!
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jo jo, alt det siste har jeg i i hvert fall i hus....
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Enig! Jeg kjøpte meg nye støvler på tirsdag. Kanskje jeg rett og slett skal trampe inn på Yayas i nyervervelsen ;-)
moffi Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jo! Dere skal pynte dere så mye at dere ikke kjenner dere selv igjen engang i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå