Gå til innhold

Thea og evt Thobias


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en Thea. Blir det for likt å kalle lillebror for T(h)obias? Og er Thobias motenavn...? Fant ut at Thea var visst det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thobias/Tobias er veeeldig motenavn... Vet om en del smågutter som heter det. Men viss dere liker navnet, har det lite å si om det er et motenavn, syns jeg. Da bør dere gå for det uansett. Syns det er søtt med søsken som har like navn, jeg... Navnet er veldig fint, forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes thea og tobias var søtt sammen. Og begge er jo faktisk motenavn, men det har vel ikke så mye å si, så lenge dere liker navnet!

 

Synes begge navnene er nydelige!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg synes de fleste her inne har så mye imot populære navn!!

Personlig ligger alle navnene jeg har på lista mi på topp 20. Jeg liker ikke spesielle og sære navn.

 

Jeg synes både Thea og Tobias er nydelig navn!!! Men jeg hadde nok valgt Tobias uten H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Tobias ser best ut uten h.

 

Tobias og Thea passer fint sammen. Er ikke så like selv om forbokstaven er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

theodor/teodor er jo også et motenavn, men det også passer godt sammen med Thea dersom dere vil ha noe som er litt likt :)

 

ellers kan du se hvor mye et navn er brut siste årene inne på www.ssb.no (navnstatestikker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...