supermam5 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 fekk tlf fra huseier i dag om at han måtte selga leiligheten for han hadde isje råd te å beholda denne..eg å ongane har bodd her i 3 mnd å di har endelig slått seg te ro her å nå må me flytta på oss igjen innen februar..komme me te å finna någe i området der me bor nå?? tenke på jentå mi som allerede har bytta skole ein gang...blir så leie meg..fødselsdato 15.03.79
nattinatt Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hallo Så trasig det var då!! Var det difor eg ikkje fekk opp tur på dere i helga? Skal sjå på deg eg vennen.Får ikkje opp noko i området der dere bor.Du og Sindre har ikkje snakka om å flytte ilag eller? Fekk liksom opp positivt på det.Eig han hus? Kunne virke som at dere kjøper hus ilag.Får opp at dere to får dere noko ilag altså..Klem
supermam5 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 nei han eige isje hus..han eige ein liten leilighet i ei blokk men,me har sje snakkt någe om å flytta i sammen ennå men når eg tenke meg om så såg jo du tidligare at meg å han kom te å flytta i sammen i den tiå eg må vvær ude her i fra så kansje d e d som skjer då...me har isje fått någen avlysninger ennå ang turen i helgå men kan vel kansje dukka opp någe elle har d forandra seg????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå