♥Snulder Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Dagbarnet kom hit med penicillin i dag... han hadde streptokokker... Og halsen min har bare vokst seg vondere og vondere i dag... Kryss fingrene for at det er borte til i morgen da damer!! Jeg blir SÅÅÅÅ skuffet hvis jeg blir sengeliggende akkurat nå....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Nei nei nei - det kommer ikke på tale at du blir syk nå Snulder! Masse c-vitaminer og hvitløk - vi holder ut lukta vi;-)) Og tenk på gubben da - han som skal på hotellovernatting og greier!!! Heier på at du blir frisk og at den vonde halsen er ren innbilning!!!!
Northernlights Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Drikk masse vann! Er det strep, så må du nok ta antibiotika du også. Kanskje en tlf til lege med en gang for å få resept bør overveies? God bedring, iallefall
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 Har allerede tatt masse c-vitaminer!!! Jeg har simpelthen ikke anlednign til å bli dårlig nå! Bruker å bli steikedårlig kun hvert skuddår... Og jeg hadde ørebetennelse++ våren -05! Så jeg simpelthen NEKTER noe tull!
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Ja gjett hvem som kommer til å sitte først i køen hos fastlegen i morgen tidlig hvis det ikke bedrer seg!
Mamma till 2 barn Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Ta en 3 dubbel c-vitamin8överflødig c-vitamin skylles ut med urinen), drick MYCKET lunket vann med honung i( Drikk helst aldrig kallt vann fordi att tarmarna knyter ihop sig + musklerna trekker seg sammen fortare= vondt i magen!!), gurgla(skyll) halsen flera ggr i kväll i lunket vann med salt, ta 2 paracet o gå o lägg dig tidigt! Gör samma prossedyr när du står upp i morgon, minus paracet om du mår bättre!! Hoppas du blir bättre tills i morgon. Sov gott...lycka till
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Nei, nei, nei!!!! Her skal ingen bli syke. Ta et stort glass rødvin og hopp i seng. XXXXXXXXXXXXX alt vi har til i morgen og hvis du fortsatt er slapp - løp til fastlegen og be om en kur!!!! Stooooooooooor godbedringsklem fra
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Jeg blir også skuffet hvis du blir sengeliggende....;-( Men det blir du ikke, blir du ikke, blir du ikke!!!!!! ;-))))))))))))))))) Bli bra igjen, du må bli bra igjen , du må du må bli bra igjen. Nå må du bli bra igjeeeeeen!!!!! (Synger Jahn Teigen til opplysning....)
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Du blir ikke syk, kan du skjønne. Tenk så mye du kan gå glipp av! Nå ble du litt friskere med en gang, tenker jeg... He he...
Reveenka Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Å nei - du må ikke bli syk NÅÅÅ! Vi skulle jo ha det så artig på dibbefest og alt mulig! Ikke vent til i morgen, kom deg på legevakta og start opp med Penicillin med en gang, helst i stad! (Bare en liten digresjon: Husker dere Kirkvaag , Lystad og Mjøen tidlig på 80- tallet da de lagde alle de morsomme sketsjene sine? De hadde bl.a. en veldig morsom ordbok, og jeg kan ALDRI høre ordet Penicillin uten å "høre" Lystad si med alvorlig stemme: "Penicillin: Ekstremt tynn underbukse for menn". Den som ikke skjønte "ordforklaringen" til Lystad må bare si fra...c",) Feks. ble skalkeskjul oversatt med brødboks...)! Nok om det og mer av noe annet: Snulder - hvis du ikke skulle orke bytur med full pakke og overnatting, så kan du jo alltidshaike deler av veien hjem med meg; gubben skal hente meg!!!
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2006 Hvis jeg ignorerer symptomene så blir de borte! Ikke sant! Takk for eventuell skyss, men jeg bør vel finne gubben og hotellet tenker jeg! Meen... jeg har tenkt på å være frisk i morgen jeg assa!
Reveenka Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Lat som ikkeno, så går det sikkert over! Det tenkte jeg da vannet gikk tre uker før tiden da jeg skulle ha førstemann - DET funka hvertfall ikke, men med halsvondter er det HEEELT annerledes!
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2006 Haha... ja en fødsel er kjempelett å ignorere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå