Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 strakser igjen - til vi skal på DIBBEFEST, ihvertfall noen av oss! Gleder meg til å endelig treffe dere som jeg ikke har sett, bare vært så heldig å ha blitt kjent med her inne:-) og selvfølgelig til å møte dere andre i en litt annen setting enn vi pleier. Det er en fin ting å få nye venner i voksen alder. Her inne har vi alle det samme utgangspunktet, vår egen historie og kun det. Vi blir kjent fra scratch hele gjengen, og det er en spennende sti å tråkke....med åpent sinn og hjerte:-) Noen treffer hjertet etter første møte, andre tar det litt lenger tid å bli kjent med, men det vi har felles er modenheten vår. Jeg kjenner at det er deilig å ha den selvtilliten jeg har nå, som 39-åring, trenger ikke ha venninner som baksnakker eller stiller spørsmål ved min troverdighet, fordi de selv sliter. Nei, nå tar jeg det jeg vil, resten lar jeg være, og jeg er ikke lenger villig til å la andres problemer bli mine, men jeg kan godt gå ved siden av og gi oppmuntring og støtte om det trengs:-) Takk alle modne her inne - for at dere har tatt imot meg og min historie - imorgen skal det festes, og vi skal helt klart ta en skål for alle dere flotte, som av en eller annen grunn ikke kan være sammen med oss i morgen kveld! Og jeg gleder meg maaaaaaaaaaaasse;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Det holder ikke bare med en skål, jeg vil ha et helt glass. Og tar jeg ikke feil har Karomamma lovet meg det. Så det så....
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jepp!!!! Om ganske så nøyalktig 24 timer så toger vi inn på Yayas ;-))))) Gleder meg masse!!!!
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Ja, det skal bli skikkelig gøy!! Det er vel på tide å begynne med klesprøvingen, tenker jeg. Ikke tid til sånt i morra etter jobb...
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Jeg må vente til i morgen med å prøve jeg for her har fortsatt troen på at jeg skal våkne opp med minus 10 kg og med sprettrumpa i morgen tidlig ;-)))) Og funker ikke det får jeg ta et glass vin til pizzabakingen i morgen ettermiddag så blir jeg akkurat passe blid slik at det ikke er så farlig med den rumpa likevel...
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 He he, stemmer det!! Jeg er såpass realistisk at det tar jeg ikke sjansen på, men kjenner jeg meg selv rett ligger det klart en to-tre alternativer i tilfelle rottefelle.... Noe sort blir det nok, trenger å skjule den tidligere omtalte keisersnittpølsa og diverse annet....
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Ha! Jeg skal ha på så mye svart at dere ikke kommer til å se meg engag! Syk eller ikke syk... kommer om jeg så må krabbe!
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Jepp, sort er tingen! Phantomet og jeg var på shopping tidligere denne uken og hun ble helt oppgitt over min hang til sorte, høyhalsete gensere... Mente at det jo finnes mye annet, men ikke til denne jenta, nei ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2006 Nedtellingen har herved begynt! Idag er den store dagen jenter - er dere klare?
Gummelillan Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Yes!!!!! Er noget trøtt, men satser på at jeg kan ta en liten formiddashvil sammen med Leonora sånn utpå dagen. Uansett, trøtt eller våken; Gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karomamma Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Klar som en hel bolle med egg! (tog du 'an?) Er også veeeldig trøtt i dag!! Min kjære passet på å komme hjem akkurat da jeg skulle legge meg i går. Han var akkurat så skravlesjuk som man blir etter mat, noen øl og konjakk... Gjeeeeeeeesp, men han var nå litt søt også da Sier som Gummelillan: uansett trøtt eller våken.... Sjalabais!!!
strikkballen Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 Takk selv! For alltid å stille opp med åpne, reflekterte og hyggelige innlegg!
Superlis Skrevet 17. november 2006 #14 Skrevet 17. november 2006 Må bare slutte meg til å si takk til deg attpåklatten for alle de nydlige innleggene du kommer med,setter ofte fart i egne refleksjoner og tanker....Fin dag til deg og alle andre her inne.Er bare super glad for å ha funnet denne dibb...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå