Gå til innhold

Har dere dilla på noe da jenter???


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

Jeg spiser KUN middag for tiden jeg. Er sååååå kvalm og såååå sug etter sikkelig middag.

 

Hvordan er det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en greie for GRRRØNNE epler:) Men ellers er det spedt..forrige sv.skap gikk det i epler,clementiner og blomkålhoder...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har jeg ikke spist kjott annet enn kyllig og fisk, og naa har jeg lyst paa saftige hamburgere, taco med masse kjoettdeig og deilige koteletter. Bring on the protein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig ikke noe matlyst om dagen, MEN jeg fantaserer flere ganger om dagen, hver dag, om luksusmat!!!!!!

Dvs: Å spise 3-retters på en flott restaurant. Da skal menyen bestå av mat som man ikke lager hjemme på kjøkkenet!

 

Mannen min har lovet at vi skal spise ut til søndag så da gjenstår det å se om matlysten er der........:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje fått dilla enda, men eg spiser eplebiter mot kvalmen. Har ein pose med oppkuttet epler med meg på skulen som eg spiser av når kvalmen melder seg. Idag er eg så kvalm at eg ikkje får ned ein ting, nåke som bikkja setter pris på, for det blir masse rester på han etter forsøk på måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått dilla på noe enda, men forrige gang hadde jeg dilla på clementiner og melk, spiste maaaaasse clementiner den jula ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på ananas. Både ananasringer og juice. Har også fått dilla på solo lett :). Føler at dette hjelper mot kvalmen. Brekker meg når jeg tenker på kjøttdeig, pizza, kebab og kjøttkaker....æsj...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...