Tiggywinkle Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Endelig litt tid på nett igjen - etter et par dager med vannkopper på tulla. Bare kos og mammas fang da - blir ikke så mye annet en får gjort. Dere må kose dere masse på fest-treff i morgen. Skulle gjerne vært med men vi kjører til sørlandet i morgen tidlig og lader opp til fest der på lørdag. Får satse å bli med på et formiddagstreff og bli kjent med noe av dere:-) Kos dere, jenter.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Tusen takk!! God tur til dere også og ha en fin fest lørdag:-))
Tiggywinkle Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Det blir sikkert en flott fest, men ingenting er som jentefest da. Som regel da de tar av:-) Har hatt en del jentefester - da ender vi ofte opp med høy 80 tallsmusikk, kjøkkensleiver som mikrofoner og vill rocking/synging. Og ja - vi er alle over 35,,
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 God tur og kjør forsiktig!!!! Vi får satse på at festen blir en suksess som kan gjentas ;-)
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Kjør forsiktig ja!! Hvor på sørlandet skal dere? Er vi "naboer" kansssse?
Tiggywinkle Skrevet 19. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2006 Tilbake fra fin fest og hyggelig helg på sørlandet:-) Håper damene hadde en bra fest på fredag. Karomamma; det er mannen min som er fra sørlandet. Like ved Lillesand.
Karomamma Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Aha! Da er vi nesten naboer - jeg hører til ca 2 mil østover.
Tiggywinkle Skrevet 20. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2006 Ikke så langt unna da... Synes de er utrolig fint der nede på sommeren. Men jammen deiligere å kjøre nedover utenom høysesongen og kø hele veien. Var på fest og koste oss med alle de blide og trivelige sørlandsvennene til mannen min. Litt kaldt for dyreparksbesøk, men det må det bli nestegang da størstejenta på 20 mnd er inne i en "dyreperiode". Helfrelst på absolutt alt av dyr:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå