Gå til innhold

Noen som vet? ang babycot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise til Mauritius om 4 måneder og da er min lille jente ett år, vi har bestilt babycot, men jeg begynner å lure på en ting, er den babycot stor nok for en ettåring? Som som har reist med barn på den alderen som vet?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi skal også til Mauritius snart med en baby som da vil være 6 måneder. Jeg har bestillt babycot. De sa at babyen ikke må veie mer enn 9 kg. Jeg fløy med min forrige da hun var 10 måneder og da var hun for stor. Spør heller flyvertinnene om de kan ordne så dere får et ledig sete ved siden av dersom flyet ikke er fullt.

Skrevet

Tusen takk for svar Melony2, har nettop fått svar fra reisebyrå at enten hun får babycot eller en sete, vi må se når vi er på flyet!

Skrevet

Vi har hatt en på 16 md. i babycot, og han var ikke spesielt liten.

Mulig det varierer noe fra flyselskap til flyselskap.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har nettopp kommet hjem fra mauritius med Air mauritius og det var enn annen baby/barn som hadde babycot. Det barnet var tyngre enn ni kilo, var sikkert i mellom 1 og 2år.

Skrevet

Jeg har nettopp fått en mail fra KLM at pga sikkerhetsmessige årsaker kan ikke babyer som er lengre enn 65 cm og veier over 9 kg ligge i babycot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...