phantomet Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Nå har Måka og jeg sovet i nesten 3-tre-timer!!!!!!!! Er litt ør og nummen, men regner med at når jeg våkner ordentlig så blir det bare fryd! Skal dra og hente bilen vår på verksted, handle litt julegaver og møte en venninne i Drammen i samme slengen.. Været inpirerer ikke akkurat til julehandel, men jeg skal likevel prøve... KAnskje blir det nytt undertøy også?? *ler* Skjønner at det er det hotteste her idag...men er som Klatten..ikke glad for prøvingen, men er ikke så rik at jeg kan gjøre som Karomamma...*ler* Selv om det var et godt tips igrunnen...
Urtete Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 En 3 timers hvil høres vidunderlig ut, og du fortjente den helt sikkert også!!!!:-)))) God shoppingtur!
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Å så deilig å få hvile!!! Ha god shoppingtur og kos deg med venninnen! PS - jeg handler ikke undertøy i de dyreste butikkene akkurat....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Supert da!!! Søvn er ren energi - rett i kroppen ;-))) Håper du har fått tak i både julegaver og truser idag:-))
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Så deilig med laaaang formiddagslur da. Håper julegaveinnkjøpene gikk bra. Men Phantomet - undertøyet er vel i boks allerede.....? ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
phantomet Skrevet 16. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2006 Nei Gummis...DET undertøyet er ikke brukendes...*skratter* Julehandel gikk over enhver forventning. Nå har jeg bare noen få gaver igjen. De til ungene våre, samt til mannen...(Og jeg vet hva han skal få så det bør gå greit.....?) Resten er gjort, men jeg skjønner at det å levere dem nå, er litt vel tidlig...*ler*
phantomet Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 Alt i boks!!! Hurra... dvs med unntak av gave til mann og barn..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Altså phantomet, nå må du bare fortelle hva slags undertøy det her henvises til!!! Aner meg at det er enten eller:-))
phantomet Skrevet 16. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2006 Nope min munn er lukket med 7 segl....minst...*ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Bare vent du - jeg skal skjenke deg og så skal få deg til å røpe det - hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gummelillan Skrevet 17. november 2006 #11 Skrevet 17. november 2006 Hmm, hvem skal jeg lure med meg på julegaveshopping nå da...? Skjønner jeg må få opp farten. Mamma & co kommer nedover neste helg og til da bør jeg være ferdig med alle gavene som skal nordover slik at de kan ta de med seg.... Hm. Skjønner jeg må skjerpe meg. Send over litt effektivitet til meg da. Skjønner jo nå hvem av oss som får våre handleturer til å vare en evighet med størst fokus på kaffe og boller, enn på shopping ;-)
strikkballen Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Nytt undertøy, ja.... Uff, minner meg om mitt eget sørgelige klesskap! Etter at magen begynte å bli litt på vei mot normalen igjen, kastet jeg alle de store, gode greiene, og shoppa 15 nye truser og Bh-er på KappAhl, eller var de Lindex. Rakk ikke prøve, og dermed måtte jeg ha noe som ikke er for dyrt. Heldigvis passet de, men alle er like, så jeg er allerede lei. Får manne meg opp til å kjøpe noe stilig snart! Men HATER å prøve undertøy med grell belysning fra alle kanter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå