Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 11 uker på vei Har vært kvalm, spesielt om morgenen fra uke 5 til uke 10 Hadde en del kviser i den perioden, blitt bedre nå. Veldig oppblåst i magen fra uke 6 (kunne se at jeg var gravid), blitt bedre det også. Lagt på meg 2,5 kg allerede, men så sluttet jeg å røyke samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid, så mulig årsak :-) Ellers grei form .Jeg hadde sex 3 dager før eggløsning + natten etter eggløsningen..Jeg hadde Eggløsning på dagen den 16. september (Kjente eggløsningen veldig godt denne dagen, vil vel si at det skjedde mellom kl 1400 og 1700). Hadde sex natt til 17 (eller den 17. september for å si det sånn, kl var rundt 0300) :-) Mange opplysninger her..he he.. Det jeg da har tenkt på nå litt i ettertid er jo om det er sexen 3 dager før eggløsningen som har gjort meg gravid? Om alt lå og ventet til egget ble sluppet...? Gleder meg til ultralyden, den er vel egentlig den eneste som kan gi svar.... Men morro!!!
janne82 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 hehe vanskelig å si utifra sånne opplysninger... jeg har ikke vært spess dårlig... mye kvalm de første 12 ukene, men kastet opp bare en dag.. har hatt skikkelig dilla på IFA (lakris) i følge alle sånne kjerringråd skulle jeg gått med gutt, men var på 3d UL foorige uke, og han var sikker på at vi får jente... så kjønnslepper. det eneste som tilsier jente er at hjertelyden til babyen har vært ganske høy mellom 150-140... så du får nok bare smøre deg med tålmodighet og vente til Ultralyden... lykke til!
OktoberMa-04 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg har en gutt fra før, og venter en gutt nå. De to svangerskapene har vært vidt forskjellige, det ene typisk guttesvangerskap, det andre typisk jentesvangerskap (ifølge alle kjerringråd osv.). Den kinesiske kalenderen sa også at jeg skulle få gutt første gang og jente denne gang. Søsteren min hadde det helt likt. To gutter og to veldig forskjellige svangerskap. Så mitt svar til deg er at det er helt umulig å ta kjønn på symptomer ol. Det eneste sikre er når babyen kommer ut, og om man er heldig så ser man det godt på ul også...
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Samme med meg... To totalt forskjellige svangerskap og ul sier jente denne gangen også så vanskelig å si utfra syptomer gitt..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Ja, det er ikkje godt å seie kva ein får. Eg har ei jente og ein gutt og venter enda ein gutt....tre ulike svangerskap..Så ikkje veit eg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå