Gå til innhold

legetime


prins 07, prins 10

Anbefalte innlegg

Jeg har fått min første legetime den 11 desember.. syns det er så fryktelig lenge til. Er det noen andre som er redd for at alt skal gå galt? tør ikke si til så mange at jeg er gravid ennå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei adala:)

 

Har fått min første time 14.des og da er jeg 11+4-5 uker, synes også det er lenge til, men de sier det ikke er vits i å gå før da det ikke er så mye å se/gjøre veldig tidlig i svangerskapet! Klarer nesten ikke vente med å si vi heller, prøver å vente til jul, da er vi 12++uker på vei:)

 

Håper det går bra med oss alle!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente, måtte si det til mamma og pappa, og de er jo lykkelige! Hvis noe skulle gå galt er det jo greit å ha noen fler å støtte seg til enn bare samboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått legetime i neste uke, men fant ut at det egentlig var litt tidlig. Jeg er 5+1 i dag. Er dessuten i kjempefin form og etter 3 tester (den siste i dag...) så har jeg fått bekreftet graviditeten på samme måte som legen vil gjøre det så tidlig i svangerskapet. Ny legetime bestillt til 12 desember - da er jeg vel ca 8 uker på vei.

Det skal likevel sies at jeg er fryktelig redd for at noe skal gå galt. Tenker konstant på det - dumt men sant! Derfor testen i dag... Fint å få atter en bekreftelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Eg er og redd for at det skal gå galt. Eg er mildt, men kronisk kvalm, og det er egentlig ganske greit. Det er liksom ein bekreftelse på at alt fremdeles er som det skal. Eg høyres sikkert ganske rar ut nå, men det er nå slik eg føler, og eg har aldri nekta for at eg er ganske rar av meg. :) Heldigvis er faren ganske rolig og holder meg nede på jorda.

 

Eg våger heller ikkje å sei det til så mange, men det er hardt å la vera. Det er så mange som eg er glad i som eg har lyst å dele dette med. Me har sagt det til mora mi, og to nære venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har 6 des, synes det er veldig lenge til. Har lest "på vei" med Gro Nylander. Der står det at det muligens ikke er ufarlig med ul tidlig. Jeg vil ta ul, men vet at jeg ikke får det på legetimen. Hva skal jeg gjøre? Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hoert at kvalme skal vaere et godt tegn. Jeg hadde en SA i uke 6 for litt over 2 maaneder siden, og da var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Denne gangen er jeg bare 4+5, og jeg har bare vaert oerlitte grann kvalm saa langt. Legen min sier at det er helt normalt saa tidlig i et svangerskap. Men jeg gaar og haaper at jeg blir mer og mer kvalm.

 

Jeg sitter her og venter paa telefon fra legen med det foerste HCG og progesteron tallene. (amerikansk tid.) Resultatene skulle komme tilbake i dag, og saa skal jeg inn igjen og maale igjen paa mandag for aa se at det dobler seg som det skal. Som mange andre her er jeg kjempenervoes...tenker mye paa sist gang. Men glad er jeg i allefall for at legen min gikk med paa aa foelge svangerskapet tett naa i begynnelsen. Det vil bli saa mye lettere aa slappe av naar vi hoerer eller ser det vesle hjertet slaa for foerste gang... Mannen min og jeg har bestemt oss for aa ikke si det til noen foer den tid...vi haaper at vi klarer aa holde tett frem til julaften. Men jeg vet ikke om vi klarer aa la vaere aa si noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...