Karomamma Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jeg sitter her på kontoret og humrer litt for meg selv. De små i barnehagen er nemlig delt inn i grupper på torsdagene - forskjellig forming, dans og BAKING. I formiddag skulle Karosnuppa på bakegruppa for første gang. He he he, jeg synes jeg ser den ville gjengen med småttiser mellom 1 og 2 år med bolledeig over alt i lokalet. Blir moro å hente henne i dag og høre hvordan de har hatt det, hi hi hi...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Og da har hun sikkert med en steinhard bolle som mamma skal få smake.... Og litt deig i håret, litt mel på klærne....de er deilig da..
Reveenka Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Så koselig! Sånn er det i vår barnehage i dag også! Nesteldste er Trollunge i år(= 5-årsklubb), og de skal øve på julespill. Nestyngste er revunge(passer så bra syns jeg...), og revungene skal bake i dag c",). Passer bra til været også; i dag er det iskaldt regn som tar bort den fine julestemningen vi hadde her oppi i skogen.
Karomamma Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 Ååååå, øve på julespill! Jeg gleder meg til de neste årene!!! Hos oss er også de største troll. De små er gresshopper Ja, fyttikatta for et pytonvær!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå