dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 å skrive noe som helst når man har lille skravlekaspar med mark i rompa på fanget......
moderen Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Panacur.vet... gis etter foring mot mark. Eller var det til hund?
Reveenka Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Da er det eneste fornuftige å bestemme seg for at ingenting skal skrives før dritgreipappa kommer hjem og kan overta skravletingen. DA først konser du på å skrive! Så kan du dibbe videre med god samvittighet nå, siden du vet at du skal sitte og skrive i hele ettermiddag og kveld!
dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 he he he du er søt... nei, men hun kunne godt ha vært en hund akkurat nå kjenner jeg. da kunne jeg ha satt henne utenfor døra så fikk jeg jobbet litt kanskje.... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 det var lurt fra nå av er det dibbing og husordning på tapetet! og skriving i kveld! :-)
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Følg rådet til Reveenka du, dritgrei. Heia heia!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Det spørs om ikke barnevernet hadde kommet, hvis det stod en liten pike med halsbånd i løpesnor utenfor.
dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 mm... det spørs... :-) hun har det nok best her på fanget!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Tips I: Istedet for å bruke energien din på å ha dårlig samvittighet for det du ikke får gjort, så kos deg heller med den lille søte tingen din og dibbingen du:-) Så får dritgreipappan ta seg av hus og unger i kveld, så du får jobbet effektivt. Tips II: Logg deg da ut av DIB, ellers så skjærer det seg ikveld også;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2006 det siste der er sant! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå