Reveenka Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Trenger litt eksperthjelp, jenter - jeg må kjøpe noen julegaver til tre tenåringsgutter(13 til 18), og det skal koste sånn ca 100,- pr stk. Noen som kan komme med noen artige og kreative forslag? Når dere først er i gang, kan dere fortelle meg hva jenter i begynnelsen av tenåra liker også! Jeg syns det er verdens enkleste sak å kjøpe gaver til barn som er like gamle eller yngre enn mine egne - men er de eldre, så mangler jeg kunnskap om hva som er gangbart....c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 gavekort på platekompaniet... eller et dritkult belte, det gjelder både jenter og gutter. men det er for dyrt... hmm hva med en 5-ukers lotto kuppong?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Det er vanskelig det. Jeg har kjøpt reisetoalettveske til to av nevøene våre, sikkert ikke så spennende. Men de spiller begge i korps og er stadig på tur. (de er 13 og 15) Jeg overhørte at de pakket toalettsaker i fryseposer og så julegaven med en gang. Ellers er det kanskje litt kjipt å gi penger. Det er lettere med jenter, da kan man kjøpe mye dill. Som sånne "mobilsmykker" og annet ubrukelig.
Urtete Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Vi gir nesten alltid gavekort til tenåringene i familien...... (Eller penger - det blir de mest glade for, men det synes jeg er litt kjedelig å gi bort.....) Har innsett at jeg ikke greier å følge med på tenåringenes interesser, jeg som har to små barn lever jo i en helt annen verden... Så hvis noen har gode tips, så vil jeg også gjerne høre!! )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Har de kontantkort på mobilen, så kan du jo kjøpe det.
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Jeg pleier å gi gavekort på CD/DVD eller kontantkort. Har også gitt fotballsupporterdingsebomser (mobilsmykke, penner, nøkkelringer) fra Premier League-lag til både gutter og jenter. Synes også det er kjipt å gi kontanter.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Kontantkort til mobil eller gavekort på et senter der de pleier å handle. Da kan de velge selv hva de bruker pengene på. Jentene her i huset fikk det av flere i fjor og det ble en suksess! De shoppet som gale når salget startet i romjulen og fikk masse fint for pengene:-))
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Jeg har tre tenåringsgutter og de setter utrolig nok pris på: -deodoranter - belter -boxershorts -sokker!!!!! - tøffe t-shirts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå