Gå til innhold

Julegavetips til tenåringsgutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt eksperthjelp, jenter - jeg må kjøpe noen julegaver til tre tenåringsgutter(13 til 18), og det skal koste sånn ca 100,- pr stk.

Noen som kan komme med noen artige og kreative forslag?

Når dere først er i gang, kan dere fortelle meg hva jenter i begynnelsen av tenåra liker også!

Jeg syns det er verdens enkleste sak å kjøpe gaver til barn som er like gamle eller yngre enn mine egne - men er de eldre, så mangler jeg kunnskap om hva som er gangbart....c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gavekort på platekompaniet... eller et dritkult belte, det gjelder både jenter og gutter. men det er for dyrt...

hmm

hva med en 5-ukers lotto kuppong?

Skrevet

Det er vanskelig det. Jeg har kjøpt reisetoalettveske til to av nevøene våre, sikkert ikke så spennende. Men de spiller begge i korps og er stadig på tur. (de er 13 og 15)

Jeg overhørte at de pakket toalettsaker i fryseposer og så julegaven med en gang.

Ellers er det kanskje litt kjipt å gi penger. Det er lettere med jenter, da kan man kjøpe mye dill.

Som sånne "mobilsmykker" og annet ubrukelig.

Skrevet

Vi gir nesten alltid gavekort til tenåringene i familien......

(Eller penger - det blir de mest glade for, men det synes jeg er litt kjedelig å gi bort.....)

Har innsett at jeg ikke greier å følge med på tenåringenes interesser, jeg som har to små barn lever jo i en helt annen verden...

Så hvis noen har gode tips, så vil jeg også gjerne høre!!

:o)

Skrevet

Har de kontantkort på mobilen, så kan du jo kjøpe det.

Skrevet

Jeg pleier å gi gavekort på CD/DVD eller kontantkort.

Har også gitt fotballsupporterdingsebomser (mobilsmykke, penner, nøkkelringer) fra Premier League-lag til både gutter og jenter.

Synes også det er kjipt å gi kontanter.

Skrevet

Kontantkort til mobil eller gavekort på et senter der de pleier å handle. Da kan de velge selv hva de bruker pengene på. Jentene her i huset fikk det av flere i fjor og det ble en suksess! De shoppet som gale når salget startet i romjulen og fikk masse fint for pengene:-))

Skrevet

Jeg har tre tenåringsgutter og de setter utrolig nok pris på:

-deodoranter

- belter

-boxershorts

-sokker!!!!!

- tøffe t-shirts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...