Gå til innhold

Er sååå trøtt..


shanty73

Anbefalte innlegg

Nå er det amming annenhver time på natterstid her og jeg blir gal... Prøvd å pumpe meg for å gi ekstra på kvelden men nei da... Natt=mat..

Han sovner fint etter hver pupp,men ...

Dagen er det så flott med pupp hver 4 time..

Idag er det ekstra ille for storesøster har kastet opp i hele natt.. Heldigvis kom pappa hjem fra jobb nå.. Trøtt han og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skønner hva du mener. Min gutt spiser riktignok bare to ganger på natten, men han sovner ikke ordentlig igjen etter hver gang...bare slumring og mye sparking i dyna. Sånn har det vært siste måneden.De nettene hvor han våkner ekstra tidlig er helt håpløst. Da blir det bare småsoving fra kl 2 og utover, helt til jeg kaster inn håndkleet og står opp kl 06. De dageene holder jeg på å gå helt opp i limingen. Har nå hatt 3 sånne på rad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal si limminga er dårlig... :) Det endrer seg heldigvis men det synteså være sååå lenge til..

Sender tanker om en god natt søvn..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mager trøst, men du er ikke aleine..

 

Dagen er koselige de, med ganske lange opphold. Nettene i det siste har jo vært utrolig hardt preget av forkjølelse og snørr og manglende drag i nesa, men er heldigvis bedre nå.

Vi har også ca to timer mellom hver foring opm natta, men det er egentlig til å holde ut fordi jeg har henne ved siden av meg. Hun finner frem selv nå..

 

Vi får bare holde ut, og bite tennene sammen. Dette tar jo en ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dere ligger på hvert deres rom men det kan kanskje hjelpe!!

Så våkner ikke den lille av deg/dere eller lukter deg (deg=mat)

men hvis man tenker på fordeler ved nattamming er det jo bra for melkeproduksjon, mer av det flotte hormonet som styrer dette om natten har jeg lest ett sted!! Kanskje den lille øker deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...