Gå til innhold

Samlivstips for et varmt og godt forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Vis respekt for ham, slik du respekterte ham da dere var nyforelsket

- Gi ham et blygt smil hver dag og se ham dypt inn i øynene, før dere smelter sammen i et lidenskapelig kyss.

- Vis interesse for hva han driver med, prøv å holde deg oppdatert. Overrask ham med kunnskap på hans felt.

- La kranglene miste futten ved at du faktisk gir ham rett enkelte ganger. Det er som regel ikke verdt forholdet å krangle om detaljer.

- Bruk kveldene SAMMEN, få en felles hobby som gjør at dere helst vil tilbringe så mye tid sammen som mulig.

- Strekk deg langt for ham, gi ham følelsen av at han betyr alt for deg.

- Ikke glem å si at du elsker ham, beundrer ham, synes han er fin hver dag!

Ved å følge denne oppskriften, er sjansene gode for at forholdet deres blir slitesterkt og varmt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... ikke for å være surkepurke, for dette er nydelige forelska tanker, men kanskje litt selvutslettende? probl er jo når du ikke får noe igjen. hvor lenge skal man fortsette å gnage om at man elsker og beundrer og strekke seg og være interessert og gi han rett og se forelska på han og gi respekt og mase om at han også må være hjemme og gjøre noe sammen når man ik får noen av delene igjen? en mnd? ett år? tre år? 10?

Skrevet

Og hva skal han gjøre, da?

Er det bare kvinnen som skla jobbe for gnisten?

Skrevet

Det er lett når han bare suser rundt og aldri er hjemme..

Nå har han vært borte i snart 3timer skulle bare kjøre en fyr hjem..

sendte mld han tenker.. spurte om hva? fikk ikke svar spurte om han ikke turrte å tenke her med meg fikk t svar det finner jeg ut..

Kommer nok til å gå fra meg snart tenker jeg ja.. ene dagen så er han gira på at vi skal forlove oss å greier å så plutselig så vil han ikke være sammen m meg mer.. Snuffs!!!

Skrevet

Syns det var fine råd jeg, særlig hvis begge to følger dem :) Har funka bra lenge for oss i hvertfall. Det er jo en selvfølge at begge må "jobbe" for å vedlikeholde forholdet.

Skrevet

Jeg forstår at det ikke alltid kan være like lett å følge disse rådene, og det er ikke meningen at man skal slette ut seg selv. Noen menn/kvinner går det bare ikke greit å leve sammen med samme hva man gjør. Hvis han aldri gir deg noe tilbake, er det vel ikke verdt å satse så mye på, er det vel? Det er jo meningen at man skal både gi og få i et forhold. Du fortjener bedre tror jeg.

Skrevet

Nei, dette er selvsagt noe som gjelder for begge. Ellers blir maktbalansen helt skjev i forholdet og det er veldig usunt. Men jeg tror at godvilje fra deg vil skape godvije fra partneren og da er dere godt på vei.

Skrevet

Stakkars deg, kan ikke være gøy å ha en fyr som virrer rundt sånn. Ikke lurt å forlove seg hvis han vil angre neste dag. Kanskje dere har godt av en pause i forholdet så han kan finne ut hva han vil? Og vil DU ha HAM? Kan hende han vil fortsette å virre slik resten av livet...

Skrevet

Ja, det har funka i 12 år for meg. Er faktisk like forelska (kanskje mer) i fyren som da jeg traff ham... Høres rosenrødt ut, men det er sant.

Skrevet

jag tyckte också det var väldigt fint. skämdes lite inför mig själv för att jag är så dålig på att ge honom det där... respekt, rätt, beröm...

å ena sidan verkar vissa killar bli mer attraherade dock,

av att man inte visar intresse (låter banalt, jag vet) men å andra sidan så vill man ju ha mer än så, mer än att den andre ska vilja ha en; man vill ju ha ett givande och kärleksfullt förhållande.

så vad gäller oss så ska jag verkligen öva på dina råd.

jobbig ahormoner ivägen dock, bir så lät irriterad på honom, så det skulle nästan kännas falskt att vara för gullig. för att jag ändå snart kommer ryta till liksom... vad tänker du om det?

Skrevet

Høres ut som oss, dette her. Bortsett fra at det er ikke jeg som gjør alt dette for ham. Alle punktene går begge veier hele tiden.

Trodde ikke en mann kunne tenke slik om kjærligheten og forhold som det min gjør :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...