Minesmå:)+en til! Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Heisann. Jeg lurer på om dere skifter bleie på barna deres hvis dere hører at det gjør på seg når det sover. Bør jeg vekke gutten min (4uker) og skifte på han hvis jeg vet han har gjort på seg i søvne? Syns d er litt dumt å bryte av søvnen på den måten... Han får morsmelk, og er ikke avføringen "mildere" da, og ikke irriterer huden så mye? Syns de sa d på sykehuset... hmm...
Murmeline Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Prøv deg frem:) Noen babyer har mer/mindre sart hud enn andre. Noen sover natta gjennom med samme bleie, og tåler det fint. Hvis han uansett vokner om en time eller to, kan du jo vente til da:) Snuppa mi tåler godt å ha møkkete bleie en stund, har bare fått bleieutslett to-tre ganger:)
Englefjas Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg ville ha ventet og skiftet på ham med en gang han våknet.
Tiddelidu Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jeg vekte han ikke, men ventet til neste måltid og skiftet på han før han spiste for å ikke vekke han unødig. Da hendte det han lå litt med avf i bleia, men han ble aldri sår. Da han var seks uker sluttet han å ha avføring ved hvert bleiskift.
Minesmå:)+en til! Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Takk for svar! Jeg ventet i natt, og tok bleien da han våknet, og det gikk fint, så jeg tror nok ikke jeg skal vekke han nei..=) Han har ikke mye avføring av gangen heller...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg skifter ikke,med mindre det er den siste puppen før natten.. Har en som sover nesten hele natten gjennom, og seks timer med skit i rumpa blir jo litt lenge:) Men vekker ham ikke opp dersom han bæsjer i løpet av natten., viktigere at de får sove den dype søvnen(spesielt om natten!!) Min gutt ble født dagen etter din,faktisk:) Går det bra med dere? Husker at vi var på 7.okt sin tråd om å få innvilget fødsel:) Jeg har fått verdens roligste gutt, han har vel grått til sammen 3 minutter på 4 uker.. Bare spiser,sover og bæsjer, men veldig skjønn.. Fikk verdens beste smil av ham i går, første som ikke var etterfulgt av en rap,gulp eller bæsjebleie:) Hvordan er din gutt?
Minesmå:)+en til! Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 Hei! Husker deg ja=) Alt går bra her. Han er rolig men stresser med magen ganske ofte. Griner ikke, men presser og presser...og blir ganske frustrert når det ikke kommer noe ut..stakkar. Det er nok luft pga han har jevnlig avføring. Ellers sover han lite på dagen, men sover hele natten. Er som regel oppe en gang og gir han mat. Han har også en mild grad av KISS. Noe i nakken som er i klem etter fødsel/graviditet. Men vi går til behandling og håper det blir bedre etter hvert. Det er ivertfall ikke noe alvorlig. Luften i magen kan skyldes dette...håper det...da går d kanskje fortere over. Skal til neste behandlig på mandag å begynne i nakken..gleder meg til å se hvordan det går Så heldig du er da med en så rolig gutt! Han her må underholdes på dagen...ingen søvn da nei...sover kanskje i vogna mens jeg går tur, men våkner når jeg stopper opp...er ikke det typisk!!! MEN.....det er en herlig følelse av å endelig ha han her! Vi prøvde i ett år før vi ble gravide, og nå er det helt rart å være i mål!!!!!!! Lykke til videre!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå