Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Herreminhatt, nå har jeg altså gått igjennom undertøyskuffen (etter å ha lest en annen tråd her om det) og har funnet ut at jeg bare MÅ HA NYTT UNDERTØY!!! Har et bringebærfarget, et brunblomstrete og et dus rosa sett, som jeg kjøpte i sommer, og har sikkert skrytt av det før........alt det andre er nå fra gravid og ammeperioden min, for jeg har jo, som jeg også har fortalt tidligere, kastet masse............sukk..........tenkte jeg skulle se om jeg fant noe i sort som jeg kunne "pynte" meg med imorgen, men neida.......så jeg må ut og finne noe nytt idag og det fordrer jo selvfølgelig at jeg må inn i noen aldeles grusomme og trange prøverom, med 1000-metere til lys (les blekfet).....æsj æsj og dobbelæsj.....................å prøve undertøy er ikke hva det engang var........men så må vi jo lide litt for skjønnheten har jeg hørt og jeg gidder altså ikke stille i sort ammebh, om den er aldri så "pen" når jeg tross alt ikke ammer lenger...........:-(
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Ta med deg solbriller, mine solbriller har sånne glass hvor det blir et veldig behagelig lys og jeg ser brun ut. Det kan tenkes at det ser litt rart ut,, der du står med truse utenpå truse, halvsokker og solbriller. Men det skal du ikke bry deg om.... og de har jo ikke kamera i prøverommet.. de har ikke det????
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg har sluttet å prøve! Kjøper litt forskjellig i ulike størrelser og så kaster jeg det som ikke passer når jeg kommer hjem. Kjøper f.eks. bare en truse av hver type og så kjøper jeg flere senere av den som viser seg å være finest. BHer pleier jeg å prøve, men jeg har kjørt dette trikset på dem også. Blir selvfølgelig dyrt i lengden, men jeg sparer en del tid og ergrelse....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2006 Tydeligvis ikke bare meg som føler at dette er kjipt da;-)) Men å kaste undertøyet når det er nytt da Karomamma - det tror jeg ikke jeg klarer, tenk på alle de som tross alt ikke har undertøy da........Paris, Tanya, Linda..........................ville gitt meg fryktelig dårlig samvittighet å tenke på at de satt der uten, og jeg kaster mitt liksom.....:-))
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Bare et svært pragmatisk syn på et hverdagslig og tidskrevende problem.... Men det er synd på dem som ikke har noe undertøy å ha på seg, ja! Stakkars stakkars dem! Forresten.... kanskje du kan få en hekla bikini av Mira Craig?
Reveenka Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Å, kjenner meg godt igjen altså! De gangbare undikkene her er slaskete, kjedelige greier - men alt det snasne undertøyet passer liksom ikke lenger... Og prøverom er det verste som fins; trange, altfor dårlig lyssatt og døra dekker bare såvidt hoftepartiet...åpning nederst og øverst så alle ser sokkene og hårsveisen...grusomt. Men nå trodde jeg at vi var enige om at vi skulle ha på oss klær, jeg? Hvis jeg bare får ha på undikken, da tror jeg nesten at jeg er opptatt og ikke kan komme i morgen kveld, jeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 Litt sånn Attpåklatten ala surret svinesteik stil ja - det hadde vært no`!!!
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Var det noen som snakket om snasent undertøy da? Trodde det var snakk om NYTT undertøy, jeg. Forresten så er jeg enig med deg Reveenka - jeg hadde heller ikke tenkt å gå i bare trusa, ei heller å ta av meg klærne utover kvelden. Ja ja, man vet jo aldri hva som skjer forresten....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Da kan det jo hende at vi kan lese om festen i avisen.... "En gjeng gale dibbere strippet på yayas ved 23 tiden i går kveld" Og så er det kanskje bilde på forsiden, det hadde vært noe..
Reveenka Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 ALT kan skje, det pleier jeg å si...!
Urtete Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Skal sjekke VG og Dagbladet på lørdag - regner med noen saftige førstesideoppslag!! ;-))))
moderen Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Undertøy??? Har igrunnen shoppa det på RIMI i det siste, jeg... Bortsett fra etpar BH'er i anledning av at jeg testa positivt - og de er IKKE snasne... (Men de passer ennå, og det er da noe!!!) La Mote er shjempeshexy... mmm ... Er igrunnen takknemlig hvis jeg finner et telt som passer utenpå for tiden - tror jeg veier mere nå enn da Karl Teodor fortsatt var i magen. Er det feil retning på vekta, tru? Men ikke prøv å si at det har noe med julemarsipan å gjøre. Nå skal jeg snart lage marsipan selv til jul, og da er badevekt fy, fy...
hypersusmor Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 Jeg skal vurdere innkjøp av nytt undertøy dersom jeg ikke får gjennom reklamasjonen på det som ligger i skuffen. Syntes idéen om å gjøre innkjøp i diverse størrelser var bra, men tror heller jeg av økonomiske grunner går inn forslaget om å benytte mørke solbriller i prøverommet.
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #14 Skrevet 16. november 2006 Ja, undertøy har blitt triste saker. Føles som om for hver unge jeg har fått har jeg gått ned en størrelse i bh og opp en størrelse i truse... Krysser fingrene for at kroppsidealet snart skal snu... ;-)
♥Snulder Skrevet 16. november 2006 #15 Skrevet 16. november 2006 Haha... Gummelillan... da kan du jo forestille deg bh- og trusestørrelsen min!!!! Forresten...BH?... jeg bruker da bare slik sak som man ruller opp Makrell i tomat-tuben!
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #16 Skrevet 16. november 2006 Ha ha ha Snulder!! Trodde jeg var den eneste som brukte begrepet makrellpupper (ingen skjønner bæret!!!).... En annen variant er beverhalepupper
Gummelillan Skrevet 16. november 2006 #17 Skrevet 16. november 2006 Ha, ha, ha! Skjønner vi to kan sette oss i et mørkt hjøre så er det ingen som ser oss svartkledde, flatbrøsta modenmammaene.... Det kjedelige er jo at mange av disse damene har kjempekløft og greier med pupper fulle av melk ;-) Jeg ammer jo som bare fy, men begynner å skjønne at jeg har fått melketanken plassert i rumpa eller maven... For puppene bærer IKKE preg av det i hvertfall ;-)))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå