Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 hadde dere jenter blitt glade om typen hadde kjøpt silikonbryster til dere?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Det er noe jeg neppe hadde blitt glad for.. "Se her, jenta mi.. her har du penger til større pupper, for jeg syns de du har ikke er bra nok." Meeen.. det hadde jo vært noe annet dersom jeg hadde ønsket meg nye pupper, da.
Embla72 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Kommer jo helt an på om du ønsker deg det selv eller ikke. Er dette noe du virkelig ønsker deg, syns jeg det er en fantastisk gave. Hadde typen ordnet det uten at du selv ville ha det, hadde det vært utrolig tankeløst.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 jeg vil ha, og hadde blitt glad om typen hadde gitt meg! men vil ha saltvann da, for silikon må byttes etter 7 år, for det råtner
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Undersøk litt mer om saltvann vs silikon før du bestemmer deg. Bare et velmenende råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå