Trulto*Prins&Spire* Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Noen har vært inne og tullet og lagt passord og slik og alle bildene er forsvunnet. Jeg har skiftet passordet til mitt nick.(Trulto) Jeg regner med at det ikke er passordet som betyr noe, men siden. Jeg har sendt mail til piczo omat bildene våre forsvinner, men html kodene blir. Så om du heller vil legge bilde ditt i html kode så finnes det mangen sider for dette.. De som har slikt på siden sin kan kanskje legge siden under her?? Synest det er kjekt å se at siden blir likt,og at folk bruker den Til dere som er nye eller ikke har vært på siden, så er det, eller en det meningen at det skal være en side hvor vi presenterer oss selv. Er jo mye snakk om barna, og dems hjemme sider. Men hadde jo vært kjekt å se hvem vi snakket med og ha en fin dag.. (hjelper dere å holde denne oppe?)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Synd at enkelte bestandig skal ødlegge, men jeg har iallefall lagt ut et bilde der nå=)) Klemmer
Jente89 ♥ Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 var inne å så på siden for noen uker siden .. det var etter haloween at det var tulla med siden.. Syns det er veldi synd at folk skal finnepå sånt jeg.. men har jo kommet ny dinbabyside da.. www.dinbaby2.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå