hypersusmor Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jeg har en undertøysskuff med masse flott og snasent undertøy og etter over ett år med heller traurige saker fra Lindex kunne jeg tenke meg å smette inn disse tilsynelatende lekre gevantene fra Victoria's Secret. Men det har skjedd noe mystisk. Når jeg tar på meg en av BHene spretter puppene ut av skålene og når jeg tar på meg en av trusene henger det noe mykt og stort over trusekanten. Kan noen fortelle meg hva som har skjedd??? Bør jeg reklamere på undertøyet?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 He he he...........merkelig det der ja:-) Jeg sorterte mitt her for en stund siden, og endte opp med et svært begrenset antall lekkert som fremdeles passer......Det merkelig er at etter endt amming av 3 barn så har jeg alikevel gått opp en cup i bh-str, men det stemmer liksom ikke helt med det øyet ser...............hmmmm;-)
Superlis Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Akkurat det samme opplevde jeg her om dagen..Tror kanskje det er et krympevirus på gang...sprer seg raskt har jeg hørt=)
Maud Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jeg har lurt på det samme. Mannen min var så lur at han kjøpte noe sexy til jul for to år siden. Da hadde jeg akkurat testet positivt og sexy fantes ikke i ordboka mi. Så vokste magen, etter det ble puppene store. Nå burde egentlig begge deler ha minsket igjen, minstemann er jo 15 mnd. Det er nok bare å reklamere for meg også, undertøyet er jo ikke brukt en gang!
Karomamma Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 JA, du må så absloutt reklamere! Ta med kvitteringen og forklar problemet. Hvis du beskriver det slik som i innelegget, tør jeg vedde ganske mye på at du får bytte til noe annet. He he.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Reklamere med engang, ikke noe å vente på. Det kan være fukt i skuffen, slik at det rett og slett har krympet, noe som igjen tyder på at det ikke tåler vask. Jeg fant undertøyet jeg hadde på meg når jeg giftet meg (2001). Og det kan jeg vel gi bor til noen nieser, så kan de bruke det som dukkeklær. Hi hi hi hi. Det ser iallefall slik ut når jeg holder det opp mot min kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå