Gå til innhold

God morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det egentlig det? Jeg skulle aller helst ligget under dyna og sovnet inn til lyden av regnet utenfor, men min lille pode ville det annerledes. Så her sitter jeg med morratryne og leser innlegg med junior på fanget, et relativt godt nummer to alternativ til sengen :-))

Siden jeg er oppe kan jeg i hvert fall ønske dere alle en knakende fin dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen selv:-))

Jeg tror egentlig at jeg sover ennå.............vi som alltid er syvsovere. Men idag våknet Hannah med snørrnese og lå som en bitteliten ball nederst i ene hjørnet av sengen.......stakkars liten Så nå har vi tinet horn og tent stearinslys og skal spise tidlig frokost.

Ha en fin dag!

Skrevet

Vi har startet dagen omtrent like tidlig vi da, her var en grinete minstemann klar for action kl 06.10. Dermed var vi tidlig ute av døra og det var like greit, for storebror klarte å sette seg midt i en vanndam. Det er fordelen med å være tidlig oppe, da rekker man å gå inn og skifte og allikevel rekke skolen...

Ønsker også alle en fin dag. Jeg drar snart på kurs, gleder meg til en natt på hotell!

Skrevet

God morgen til alle morgenfriske og ikke fult så morgenfriske.Her startet dagen med et glass tab og en paracet,har ikke vært for hard på flaska,men sovet med hode hengende utover sengekanten(tror jeg). Min elsklige lille engel har plutselig bestemt seg for at om kvelden og natten er det aller best å holde mamma i håret! Har helt til nå bare lagt han i egen seng gått ut av rommet og så har han sovet søtt i egen seng helt til neste morgen,bare avbrutt av et par ganger smokkeputting i løpet av natten. NÅ derimot raser han når jeg legger han,bare jeg som skal komme inn og gi smokken,aller helst skal jeg stå å kose med han flere ganger iløpet av kvelden....Hvem har bytta ut ungen min? Han er 7 mnd har glemt om dette er et ledd i utviklingen eller kan det være tenner på gang....Uansett når dagen er begynt og han smiler så søtt, jo dagen er god!

Skrevet

hehe... god morgen jenter... babyen har lyst til å være en vanlig baby og ikke en superbaby lengre... :-)

det innebærer flere amminger om natten, og våkning klokken halv seks. det som er gøy er lyden som kommer fra senga hennes da sånn midt i natten.... BLA BLA blaooooooooo nnnnngeii bla bla ooeiiiiii......dritblid pratebaby, my goodness!

ny amming, men ingen soving.... dritgreipappan sto opp han, og tok med sewg festbabyen så fikk jeg sove litt til.

Nå er jeg klar for nye 1000 ord på oppgaven min, jippi!!!

:-)

Skrevet

God morgen til dykk!

Klokka 6 er umenneskelig og aaaalt for tidlig!

Been there, done that.... I dag måtte vi vekke henne litt over 7!

Lykke til med dagens gjøremål, damer!

Husk å kose dere litt og susse på gulla deres!

Jeg har planlagt en rolig dag på jobb med mye dibbing og kaffe :)

Skrevet

det hørtes ut som en god plan karomamma... legger du inn litt heiing også?

:-)

Skrevet

Heier alltid på deg, vettu dritgrei, siden du er så.... ja, akkurat... dritgrei!!!

Det er bare ikke alltid jeg rekker å skrive ordene "heia heia"....

Skrevet

Ja, god morgen alle sammen.....eller kan vel egentlig si god formiddag nå! Her begynte dagen kl. 6 etter diverse nattamminger. Prøvde å roe Nussa mellom oss med smokken og "kosen", men det holdt ikke lenge. Så var det en del opp og ned og frem og tilbake og "good bye" til å få ligge litt til. Men mamma hadde uansett vondt i ryggen som hun alltid har om morgenen, så det var jo egentlig bare å komme seg opp. Litt lek på gulvet og så tok det ikke lang tid før trøttheten meldte seg igjen hos Nussa, så da var det frem med puppen, og så sovnet hun ved den. Bar henne opp i sengen hvor hun sov i ca 15 minutter. I mellomtiden sto pappa opp. Opp igjen for å hente Nussa og ned igjen (forbasket mye trapper i dette huset) og så var det frokost. En halv brødskive med margarin og laksepostei gled forbausende lett ned. Fikk i henne noen skjeer med yoghurt også. Og så var det tid for lek igjen. Vi lekte og vi lekte, og ved halv ti tiden var det ingen tegn til trøtthet, men det var egentlig sovetid, så mor tok frem puppen igjen og Nussa fikk i seg noen dråper. Så var det inn med smokken, på med klærne, ned i posen og ut i vognen hvor Nussa sovnet omtrent med en gang. Og der ligger hun nå. Og så skulle mamma egentlig hvile, men skulle bare et lite ærend inn på pc'en først (ikke dibbe), men klarte ikke å stå for fristelsen, måtte bare en liten tur inn på Dib....

Men nå skal det hviles! (Isj,der rumlet det i magen....må visst spise litt også....)

Skrevet

God dag må eg seie, sia det er ei stund sia det var mrgen. Vi har vore på helsestasjonen idag, knøttet har no blitt 6 kilo. (3mnd på laurdag) Ho er ikkje noka kjempe akkurat, berre akkurat passelig. (syns mamsen iallefall) Vart overraska når eg kom ut idag, etter å ha pakka meg inne med masse varme og regntette kle viste det seg at det var 8 plussgrader, og deilig vårstemning ute! Herlig var det! -etter hundre dagar med høljeregn ( -følest iallefall sånn..) Slik vil vi ha det til påske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...