Mona og Sine Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Vi reiser når snuppa er 6 mnd til GC. Men hvordan gjør man det med bading? dypper dere de under å sånn, har dere bade tøy på de, var inne på baderingen.no noen som har prøvd de ringene der? og tror dere jeg må ha med den harde delen til vognen eller bare sports delen, for den kan man vel å legge ned , bare ha noen tepper å litt sånn oppi?? er helt grønn på dette her!! Gleder meg masse for å komme meg i varmen Håper bare vesla å gjør det !!
Mona og Sine Skrevet 16. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2006 Er det veldig få her inne?
Gjest Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg bor her nede i Spania, og denne sommeren nár min lille var nyfódt (3 mai) sá badet jeg ham kun i bassenget. Saltvann gjór at det lett svir pá huden til de smá og huden kan bli irritert. Men du kan godt la henne sette fotene ute i sjóen oxo ) Solfaktor 50 eller sunblock smurt pá MANGE ganger i lópet av dagen. Gi mye vann og/eller mm/mme. La henne vaere i skyggen HELE tiden sá fremt dere ikke bader. Jeg pleier á la mine ligge nakne i skyggen, fordi de oxo synes det er godt á bli kvitt klaerne og bleiene. Bruk kun sportsdelen pá vogna du - den holder greitt. Jeg har en dypvogn til sportsvogna og den har jeg brukt kun 3-5 ganger. Det holder á legge ned ryggen pá sportsvogna, og evt. ha noen laken oppi. Du má huske pá at det kan bli veldig varmt med tepper i vogna, sá sjekk hele tiden temperaturen (det gjór du ved á fóle i nakken pá den lille - er den varm sá er det for varmt for den lille oxo). Nár hun skal sove sá legg henne heller i gresset eller pá en liggeseng eller i sanden under en parasoll/annen skygge. Ellers sá husk at vi har bleier, vátservietter og barnemat her nede oxo, sá du trenger ikke á hamstre med av det ) Ha en fin tur
Mona og Sine Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 Tusen takk Memo! Bleier tar vi ikke med,kanskje en boks med grøt, så vi kan gi ho litt velling på kveldene. Men jeg leste at de skulle ha på seg lang ermet gensere å slik, det var vel kanskje bare i sola det. Tenker ho hadde gledet seg o ho viste ho skulle ligge naken i skyggen i to uker hehe... Dumt ho ikke kan bade i vanne men det er jo veldig salt da, så det er jo forstålig!!
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Du kan jo próve á bade henne i sjóen hvis du vil - men vi har ikke gjort det da saltvannet irriterer veldig da de har en ómfintelig hud. Men hun tar jo ingen skade av á "vade" litt da ) Og á leke ved vannkanten er jo kjempemorsomt ) Husk at spanjoler er veldig glade i barn, sá det er sikkert en del som kommer til á stoppe og snakke med henne og evt. ta henne i hendene og stryke henne over háret og slike ting. Det er jo mange som ikke liker at andre tar pá sine smá, men det kan vaere veldig vanskelig á unngá her nede ) Men de mener jo bare godt med det da. I sola har jeg som regel brukt á la mine ha pá seg kortarme og shorts. Har de sittet i vogna sá har de jo hatt parasoll osv. Og sá lenge de er smurt inn, sá tar de ingen skade av á fá et par solstráler pá seg. Men man skal ikke la de ligge i sola da - men det forstár jo envher oppegáende person ) Dere fár ha en god tur )
Mona og Sine Skrevet 20. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2006 Vet ikke hvor gøy det er med spade å slik når enn er 6mnd? men vi finner nok på noe i vann kanten ja Ja jeg regner med ho blir tatt litt på, vi er lyse i håret alle tre, så det må man jo bare ta som et komplimang nesten! Jeg hadde jo shorts oh korte ermer og overlevde det! Sun block skal vi ha med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå