Gå til innhold

HJELP MEG NOEN! Hvor mye av hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

regner med å få et lite barn og må bruke str 50 ca 3-4 uker. hvor mange bodyer(6), strømpebukser(6) og klessett(4), nattpysj(2) sokker (3)trenger jeg ca?

har det som står i parantes

har ca det samme i 56 også.

vanskelig å vite

ofte får du 56/62 i gaver,har jeg hørt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde kjøpt flere sokker, og noen flere bodyer og pysjer... iallefall i 50, hvis du veit at du får et lite barn.. Bodyer går det nok mange av... det er tipset jeg har fått iallefall... så hadde jeg heller venta med å kjøpe i 56, til jeg hadde sett hva jeg fikk...

ellers så kan vel kansje noen dra å handle litt for deg, om du synes du har for lite tøy...

Skrevet

Tror det holder lenge til du ser hvor stor babyen blir, og hvor mye du får i gaver. Hvis det ikke er veldig vanskelig å få handlet inn litt mer etter fødsel, ville jeg ventet.

Skrevet

Syns du har nok æ... førr vesst plusteli alt i str 50 bi sjettnt så har du jo 56 klean i bakhand... dessutn så får man jo kjøpt klea etter babyen e kommen også om du finn ut at det nå du treng meir a... di voks så fort tel å bynn med at det e litt bortkasta å kjøp førr mye spørr du mæ...

Skrevet

har nå vært på H&M og kjøpt 9 par sokker til så får jeg heller ut å shoppe etter behov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...